Fotbal intern

Nou sponsor pentru FCSB! Gigi Becali va primi un milion de euro anual

20.09.2019 | 09:32
FCSB va avea un nou sponsor pe echipamentul de joc. Sursă Foto: Sportpictures

Chiar dacă rezultatele din acest sezon nu au fost cele dorite de oficialii de la FCSB, sponsorii sunt în continuare dispuși să se alăture echipei lui Gigi Becali. Betano, societate ce activează în domeniul pariurilor sportive, va plăti 1 milion de euro anual pentru a-și trece numele pe tricourile roș-albastre.

Betano, noul sponsor al celor de la FCSB

Betano va fi noul sponsor al celor de la FCSB. Contractul care a fost semnat deja va aduce în conturile lui Gigi Becali un milion de euro în fiecare an, conform informațiilor oferite de Prosport. Până în momentul semnării noului angajament, ultimul sponsor al FCSB-ului, City Insurance plătea 1 milion de euro pentru fiecare an în care numele companiei va apărea pe echipamentele de joc ale roș-albaștrilor. Din primele informații, denumirea noului sponsor va fi trecută pe spatele tricourilor.

Noul contract deja ar fi fost semnat, iar anunțul oficial al vicecampioanei ar urma să apară în următoarele zile. Primul joc în care numele noului sponsor ar apărea pe tricourile FCSB-ului ar putea fi chiar la debutul pe Arena Națională în acest sezon, unde roș-albaștrii primesc vizita celor de la CFR Cluj, într-o reeditare a derby-urilor pentru titlu din ultimele două stagiune ale Casa Pariurilor Liga 1.

Gigi Becali va primi un milion de euro anual de la noul sponsor. Sursă Foto: Sportpictures
Gigi Becali va primi un milion de euro anual de la noul sponsor. Sursă Foto: Sportpictures

Același sponsor ca al rivalei U Craiova

Din anul 2017 Betano este principalul sponsor al Universității Craiova. La prima vedere, acest lucru ar interzice un angajament al companiei de pariuri sportive cu un alt club din Casa Pariurilor Liga 1. Chiar în ROAF se arată că două entități sportive aflate în același eșalon nu pot avea sponsor comun pe echipamentele de joc: “Pentru protejarea integrităţii sportive a competiţiilor, un club afiliat nu are dreptul ca direct sau indirect: să încheie un contract cu un partener comercial care a încheiat deja un astfel de contract cu un alt club din aceeaşi categorie competiţională, dacă prin contract se stabileşte obligaţia clubului de a purta numele partenerului comercial pe echipamentul jucătorilor”.

Totuși, se pare că forurile decizionale din fotbalul românesc au permis mutarea, iar societatea ce activează în domeniul pariurilor sportive va fi sponsor a două dintre cele mai importante cluburi din Casa Pariurilor Liga 1.

  • 1 milion de euro va primi FCSB de la noul sponsor