Life

Noul sezon Survivor România a rupt audiențele! Kanal D, cifre duble față de Pro TV şi Antena1

10.01.2021 | 17:09
Noul sezon Survivor Romania a rupt audientele Kanal D cifre duble fata de Pro TV si Antena1
ADVERTISEMENT

Sezonul doi al show-ului Survivor România a debutat cu audiențe record. Kanal D a avut astfel audiențe duble față de competitorii Pro TV și Antena 1, mai ales pe publicul tânăr.

Surpiză mare la începutul anului 2021 în materie de audiențe TV. Kanal D, obișnuita locului trei în topul audiențelor pe publicul comercial, a detronat PRO TV-ul în urma premierei noului sezon din show-ul Survivor România.

ADVERTISEMENT

Victoria Survivor vine în contextul în care oferta Pro TV pe același interval orar a fost una modestă (cu serialul Profu’, care în mod normal nu performează), iar oferta Antena 1 a vizat un alt tip de public (a avut aseară animația clasică Bambi).

Survivor România a avut 2,4 milioane de telespectatori

Show-ul Survivor România este filmat în Republica Dominicană, iar aseară a început difuzarea celui de-al doilea sezon, iar în minutul de aur a atins aproximativ 2,4 milioane de telespectatori (2.371.000).

ADVERTISEMENT

Ca o comparație, sezonul doi Survivor a debutat mult mai bine decât primul. Pe 18 ianuarie 2020, prima ediție din primul sezon înregistra puțin peste 1,5 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări, după cum Paginademedia.ro a scris la vremea respectivă.

Pe parcursul celor trei ore de difuzare, aproximativ 2 milioane de români au urmărit prima ediție a sezonului doi Survivor România. Kanal D nu a avut rival pe cele trei segmente de public, distanța fiind însemnată față de Antena 1 și Pro TV. Programele competitoarelelor în seara difuzării Survivor România:

ADVERTISEMENT
  • Antena 1 – Două filme: „Bambi” (de la 20:00) și „Câinii zăpezii” (de la 21:15)
  • Pro TV – Serialul românesc „Profu” (de la 20:00) și filmul „Godzilla” (de la 21:45)

Cum arată cifrele audiențelor în seara difuzării Survivor România

La nivel național, Kanal D nu a avut rival în țară cu show-ul prezentat de Daniel Pavel, care a strâns în fața televizoarele nu mai puțin de 2 milioane de oameni. Locul secund, dar la mare distanță, l-a ocupat Antena 1: 846.000 de privitori, în timp ce Pro TV a completat podiumul, cu 806.000 de urmăritori.

ADVERTISEMENT

Pe urban s-a menținut aceeași distanță între Kanal D și principalele competitoare, cu o medie de 897.000 de privitori. Și aici, tot Antena 1 a fost pe poziția a doua: 410.000 de urmăritori tineri au urmărit programul postului lui Dan Voiculescu. Pro TV a avut în mod surprinzător doar 397.000 de telespectatori.

Pe segmentul comercial s-a produs însă cea mai mare surpriză. Tinerii au ales și ei să urmărească într-un număr mare prima ediție Survivor România: 368.000 de telespectatori. Antena 1 a fost din nou pe locul doi, dar la mare distanță: 200.000 de urmăritori, în timp ce Pro TV s-a apropiat de cifrele postului Intact: 181.000.

ADVERTISEMENT