News

Numărul de telefon al lui Klaus Iohannis și „icoane cu Dorian Popa”, printre cele mai căutate lucruri în 2020

30.12.2020 | 13:55
Numarul de telefon al lui Klaus Iohannis si icoane cu Dorian Popa printre cele mai cautate lucruri in 2020
Dorian Popa și Klaus Iohannis, în topul căutărilor din 2020
ADVERTISEMENT

Numărul lui Klaus Iohannis și „mască anticovid de firmă” au fost printre cele mai căutate cuvinte cheie pe internetul românesc în 2020.

Cumpărăturile online au crescut cu 50% în România în vreme de pandemie, însă românii au căutat tot felul de lucruri amuzante sau bizare, inclusiv „teste pentru detectarea prostiei”.

ADVERTISEMENT

Cu toate că sănătatea a fost pe primul loc în 2020, românii s-au gândit să caute inclusiv „sanie șmecheră de tot”, în special în perioada Black Friday.

Numărul lui Klaus Iohannis și sania șmecheră, printre cele mai căutate pe internet în 2020

Nu mai puțin de 45 de milioane de termeni de căutari diferiți au fost înregistrați în 2020, românii dând dovadă de o reală inspirație atunci când caută lucruri ciudate.

ADVERTISEMENT

Apple a fost la modă în acest an, doar că nu toată lumea ținea exact minte numele brandului. Nu a fost nicio problemă, pentru că „laptop cu un măr pe spate” a fost printre cele mai căutate produse.

Pentru nou născuți, părinții au căutat „adidași de copii apăruți acum”, sau de fapt au căutat adidași noi pentru copii, doar ei știu. Românii au dat dovadă că pun preț și pe igienă, în special doamnele și domnișoarele, care au căutat „instrument de măsurat sprâncenele” sau „soluție pentru păr să arate bine”.

ADVERTISEMENT

Dorian Popa are 2 milioane de followeri pe Instagram, însă niciodată nu s-ar fi gândit că fanii lui caută „icoane cu Dorian Popa”. Testele Covid au fost și ele la modă, însă „teste pentru detectarea prostiei” au fost și mai căutate.

Fanii sau, poate, dușmanii, lui Klaus Iohannis au încercat să-i găsească numărul de telefon, în timp ce domnii care au pus burtă în pandemie au căutat „aparat pentru făcut mușchi la burtă”.

ADVERTISEMENT

În încheiere, dar nu în cele din urmă, românii au dat dovadă încă o dată că au sânge albastru și au căutat orice și-ar dori un șmecher: „sanie șmecheră de tot”, „cel mai șmecher scaun de gaming” sau „mască anticovid de firmă”.

ADVERTISEMENT