Răzvan Burleanu a dat o nouă lovitură din postura de șef al fotbalului din România. Federația Română de Fotbal a prelungit contractul cu sponsorul PENNY până în 2028. Semnarea noului angajament a avut loc înaintea „dublei” primei reprezentative cu Kosovo și Elveția.
Luna iunie este una extrem de aglomerată pentru echipele naționale de fotbal ale României. Pe 16 și 19 iunie, selecționata lui Edi Iordănescu le înfruntă pe Kosovo și Elveția în preliminariile Euro 2024, în timp ce echipa U21 a României va participa la Euro 2023.
Răzvan Burleanu a dat o nouă lovitură înainte de partidele de foc ale „tricolorilor”. PENNY România și-a prelungit parteneriatul cu Federația Română de Fotbal pentru încă cinci ani, ca sponsor al tuturor celor 19 echipe naționale „tricolore”.
„De 8 ani formăm o echipă foarte bună cu PENNY. Ne bucurăm că avem alături de noi un partener de încredere, foarte implicat și care susține pe termen lung proiectele pe care le avem în desfășurare, în calitate de sponsor al tuturor echipelor naționale și de furnizor de produse proaspete pentru jucătorii acestor echipe”, a declarat Răzvan Burleanu, potrivit FRF.
Primul contact dintre FRF și PENNY România a avut loc în 2015. La opt ani distanță de la acel moment, Daniel Gross, CEO PENNY România, se arată încântat de reînnoirea colaborării cu forul care conduce fotbalul din România în calitate de sponsor al echipei naționale.
„Fotbalul ne unește și ne bucurăm să ducem mai departe parteneriatul cu FRF. Fotbalul este despre persverență, pasiune și dedicare, valori pe care încercăm să le dezvoltăm cât mai mult în echipa PENNY. În 2015, ne-am luat angajamentul de a susține fotbalul românesc.
În 2021, am lansat SuporteRO, prima și singura marcă proprie dedicată suporterilor. 8 ani mai târziu, ne continuăm promisiunea și devenim sponsorul tuturor celor 19 echipe naționale ale României. În același timp, continuăm să fim furnizor de produse proaspete pentru toate acestea”, a spus Daniel Gross, CEO PENNY România.
PENNY reprezintă proiectul de succes al grupului REWE din Germania. Primul magazin PENNY în România a fost deschis în 2005, iar în prezent, la nivel național, rețeaua PENNY România este alcătuită din 340 de magazine, care cuprinde un lanț de peste 6.500 de angajați.
Totodată, prin parteneriatul cu Federația Română de Fotbal, PENNY România reprezintă un furnizor de produse proaspete pentru toate echipele de fotbal aflate sub aripa forului care dirijează fotbalul românesc.