Life

Oana Zăvoranu, un nou spectacol anti-influencerițe: „Șamponul ăsta tunde părul, nebunelor din corcoduș”

07.12.2020 | 15:45
Oana Zavoranu un nou spectacol antiinfluencerite Samponul asta tunde parul nebunelor din corcodus
ADVERTISEMENT

Oana Zăvoranu a postat un nou teaser al emisiunii sale, care va apărea în curând pe pagina ei de Youtube, în care continuă să le ia la bani mărunți pe influencerițele care fac bani din promovarea mai multor tipuri de produse pe Instagram.

Actrița și prezentatoarea de televiziune a explicat, în stilul ei caracteristic, de ce nu sunt credibile vedetele care recomandă de la șampoane până la ceaiuri de slăbit.

ADVERTISEMENT

Fără să dea nume, acum s-a legat de divele care îi roagă pe fani să cumpere un anumit șampon, spunând că e atât de bun încât te și coafează, nu doar îți spală părul.

Oana Zăvoranu și șamponul care tunde părul

„Am un șampon, uită-te, îmi face un păr… Cât costă? 14 lei! Moamă, ce nebună ești! Iată ce păr am! Un șampon care îți tunde părul, nebunelor din corcoduș, voi sunteți fierte o să îl căutați imediat. În momentul ăsta voi sunteți pe Google și căutați șamponul care tunde”, sunt noile declarații spumoase ale Oanei Zăvoranu.

ADVERTISEMENT

Oana a vorbit și despre ceaiurile de slăbit promovate de anumite vedete, făcând referire evident la Oana Roman: „Acum a fi divă înseamnă a face reclamă la mături, la mopuri, la ceaiuri de slăbit. Și ele spun: vai de mine ce am slăbit cu ceaiul ăsta. Să mori tu că ai slăbit! Păi noi te vedem din ce în ce mai dodoloană. 

Emisiunea vedetei se anunță a fi un spectacol fără precedent

Ei, păi nu că de puțin timp îl folosesc, zic ele. Cam cât de puțin că noi te vedem de șase luni? Aceste fetișoare amărâte, care de dimineața până seara fac treaba asta nu sunt sincere, sunt niște mincinoase. Sunt toate Pinocchio. Pinocchio!”.

ADVERTISEMENT

Oana Zăvoranu se va lansa în curând pe Youtube, acolo unde va avea o emisiune săptămânală de circa 30-45 de minute în care va toca ipocrizia care zace în showbiz-ul românesc, scopul ei principal fiind să arate adevărul care stă în spatele anumitor campanii de promovare din mediul online.