Sport

Oltenii au deschis Peluza Sud pentru partida Universitatea Craiova – FCSB! Câte bilete s-au vândut la derby

Cererea mare de bilete pentru partida Universitatea Craiova - FCSB i-a obligat pe olteni să deschidă Peluza Sud pentru a doua oară în acest sezon de Liga 1.
03.05.2022 | 10:53
Oltenii au deschis Peluza Sud pentru partida Universitatea Craiova  FCSB Cate bilete sau vandut la derby
Oltenii au deschis Peluza Sud pentru partida Universitatea Craiova - FCSB! Câte bilete s-a vândut la derby sursă foto: Sport Pictures
ADVERTISEMENT

La partida Universitatea Craiova – FCSB, fanii „alb-albaștrilor” își vor putea achiziționa bilete și în Peluza Sud a stadionului „Ion Oblemenco”. „Știința” va deschide sectorul arenei din Bănie a doua oară în acest sezon din Casa Pariurilor Liga 1, după victoria cu CFR Cluj, scor 3-2.

Oltenii au deschis Peluza Sud a stadionului „Ion Oblemenco” pentru partida Universitatea Craiova – FCSB

Universitatea Craiova – FCSB, programată pe 8 mai, de la ora 19:30, se anunță a fi partida cu cel mai mare număr de spectatori din acest sezon, pentru formația din Bănie. Recordul de asistență de pe „Ion Oblemenco” a fost stabilit în urmă cu trei etape, atunci când 23.000 de suporteri i-au încurajat pe „juveți” în victoria cu CFR Cluj, scor 3-2.

ADVERTISEMENT

Formația din Bănie își dorește să aducă un număr mare de suporteri pe stadionul „Ion Oblemenco”, cu FCSB. La partida anterioră cu trupa antrenată de Toni Petrea, Universitatea Craiova s-a impus cu 2-0, în fața a 24.000 de spectatori prezenți în tribunele Arenei Naționale.

FANATIK a aflat că aproximativ 13.000 de persoane și-au achiziționat bilet pentru derby-ul cu FCSB, iar alte 4.000 de locuri sunt rezervate suporterilor abonați ai clubului. Numărul mare de tichete achiziționate deja de fanii Universității Craiova i-a forțat pe oficialii formației din Bănie să deschidă Peluza Sud a stadionului „Ion Oblemenco”.

ADVERTISEMENT

Astfel, stadionul „Ion Oblemenco” va putea găzdui 30.944 de fanii la partida cu FCSB. Universitatea Craiova își dorește ca derby-ul din următoarea rundă a campionatului să fie prima partidă la care suporterii „alb-albaștrilor” vor umple tribunele arenei din Bănie, după pandemie.

„Peluza Sud a fost pusă la vânzare pentru primul sold out 100% după doi ani. TOȚI PENTRU ȘTIINȚA!
Programul punctelor de vânzare:
Casele de bilete situate lângă Polivalentă: zilnic, 10:00-19:00
Magazinul oficial din Electroputere Mall: zilnic, 10:00-22:00
Magazinul mobil din Piața „Mihai Viteazul”: zilnic, 10:00-19:00”, se arată în comunicatul emis de Universitatea Craiova.

ADVERTISEMENT

Laurențiu Reghecampf își dorește o atmosferă încendiară cu FCSB: „Vreau să fie un spectacol atât în tribune, cât și pe teren”

Laurențiu Reghecampf își dorește să aibă parte de o atmosferă inedită pe „Ion Oblemenco”, la partida cu FCSB. La sfârșitul confruntării cu FC Voluntari, scor 1-0, tehnicianul Universității Craiova le-a mulțumit suporterilor care au fost prezenți în tribunele stadionului și a transmis un mesaj cu privire la așteptările sale pentru următorul meci.

„Îi felicit și le mulțumesc toți fanilor care au fost la meciul cu FC Voluntari, dar sper ca la următoarea partidă se fie într-un număr mai mare. Vreau să fie un spectacol atât în tribune, cât și pe teren”, a declarat tehnicianul Universității Craiova, Laurențiu Reghecampf.

ADVERTISEMENT

Antrenorul oltenilor se așteaptă la un public numeros cu FCSB. Acesta le-a transmis suporterilor că Universitatea Craiova are nevoie de susținerea publicului în duelul cu trupa antrenată de Toni Petrea. Laurențiu Reghecampf a declarat că meciul de pe „Ion Oblemenco” este decisiv pentru „juveți”.

„Sperăm ca la meciul cu FCSB să avem peste 20.000 de suporteri și stadionul să fie alături de noi, pentru că vom avea nevoie. Meciul cu FCSB este decisv, dacă reușim să îi bătem acasă ne vom apropia de ei și CFR Cluj, depinde ce rezultate vor fi și în celelalte partide”, a mai spus Laurențiu Reghecampf.


  • (P) Cota BETANO pentru Universitatea Craiova – FCSB: 2,85 este cota pentru „2 solist”. Vezi aici toate cotele!

ADVERTISEMENT