Noul director tehnic al Centrului de copii și juniori al CSA Steaua București a fost invitat la emisiunea „Prietenii lui Ovidiu”, moderată de ziaristul Ovidiu Ioanițoaia.
George Ogăraru a început fotbalul la juniorii Stelei unde a activat în perioada 1989-1998. Perioada cuprinsă între 1998 și 2003 nu a fost atribuită nici FCSB-ului și nici celor de la CSA, drept pentru care Ioanițoaia i-a spus acestuia că nu a îmbrăcat niciodată tricoul Stelei.
În perioada 2003-2006, George Ogăraru a evoluat pentru FCSB și a reușit cele mai importante performanțe din cariera de fotbalist: două titluri de campion și campanii în cupele europene care au rămas în istoria clubului, apoi fiind vândut la Ajax pentru 3,3 milioane de euro.
Argumentul oficialului CSA Steaua pentru Ovidiu Ioanițoaia e că el a jucat tot timpul cu emblema Stelei pe tricou și numele echipei: „O.I: George, tu la ce echipă ai jucat?” / O.G.: „Eu am jucat întotdeauna cu Steaua pe piept! Pentru mine, eu am jucat întotdeauna la Steaua”.
Conform ultimei decizii a instanțelor, palmaresul din perioada 1998-2003 nu a fost atribuit niciuneia dintre echipe și a rămas „în aer”: „O.I: Păi, în urma ultimelor decizii ale judecătorilor, tu ai jucat doar la FCSB, dar și la o echipă căreia nu i-a fost alocat până acum palmaresul, din 1998 până în 2003. Ai două titluri de campion cu FCSB” / O.G.: „Pentru mine…” / O.I.: „La CSA Steaua nu ai jucat niciodată”.
Ogăraru consideră că cei care au avut pe mână brandul „Steaua” nu au știut nici măcar să îl gestioneze cu atât mai puțin să dezvolte și să îl promoveze ceea ce a dus la situația din perioada 2003-2017.
O.G.: „Eu am jucat întotdeauna la Steaua! Suporterii aceia care au fost în tribune au fost alături de Steaua. Că ulterior s-a dovedit ce s-a dovedit, că ulterior a fost această separare, într-adevăr… Nu trebuiau gestionate lucrurile astfel de ambele părți”.
O.I.: „Dar cum? Unde s-a greșit?” / O.G.: „Cred că lucrurile trebuiau gestionate mult mai bine. În momentul în care reprezinți clubul Steaua și ai milioane de suporteri trebuie să ai o anumită decență, un anumit respect pentru brandul pe care-l ai și să-l exploatezi într-un mod pozitiv.
Să ajungi acolo unde toată lumea are acest reper, ca 1986 sau 1989, având toată România în spate. Gestionarea brandului a fost una deficitară, probabil că de-asta s-a ajuns la această ruptură”, a fost concluzia tristă a fostului fotbalist.