La finalul lui 2024, Penny România avea 416 magazine deschise la nivelul întregii țări, având un an plin realizări. Printre acestea se numără și inaugurarea primului punct de vânzare autonom din lume și atingerea a 400 de unități. Dar pentru anii care urmează, planurile sunt și mai mari, iar veștile sunt îmbucurătoare pentru clienți.
În anul 2024, Penny a bifat mai multe realizări: a ajuns la 400 de unități, având un total de 416. Mai mult decât atât, a înființat și primul magazin autonom din lume. Evoluția nu se oprește aici, însă, Daniel Gross, CEO PENNY România, a dezvăluit că, atât în 2025, cât și pe termen lung, are planuri mari.
Astfel, pe parcursul anului în curs, retailerul își dorește să deschidă între 35 și 40 de noi locații. „Vom continua extinderea rețelei noastre de magazine și vom finaliza construcția celui de-al cincilea centru logistic, pentru a asigura livrări rapide și eficiente către clienți”, a menționat reprezentantul companiei, conform retail.ro.
Centrul logistic va facilita extinderea rețelei și va optimiza performanța operațională. În plus, retailerul pune accent pe digitalizarea serviciilor, având ca scop îmbunătățirea experienței de achiziție.
„România s-a confruntat cu una dintre cele mai ridicate rate ale inflației din Europa. Am transformat, însă, această provocare într-o ocazie de a înțelege mai bine nevoile consumatorilor.
În acest context, am observat că tot mai multi români au decis să ne devină clienți. Acest lucru se poate vedea și în evoluția mai bună decât piața, motivul principal fiind creșterea numărului de clienți”, a mai spus. Daniel Gross, CEO PENNY România
Până în 2029, PENNY vrea să ajungă la 375 de măcelării, continuând să pună accent pe produse locale și proaspete. Acesta face parte dintr-un plan mai larg, care se concentrează pe oferirea de produse accesibile și pe satisfacerea cerințelor românilor, care pun tot mai mult preț pe calitate și produsele autohtone.
Anul 2024 a demonstrat că românii doresc prospețime pentru legume, fructe, carne, produse de panificație, dar și alimente rapide, adaptate stilului de viață actual. Daniel Gross a spus că, de asemenea, clienții sunt mulțumiți de produsele 3RO, care conțin ingrediente provenite din România și sunt ambalate și procesate local.
El a subliniat că acest proiect a fost inițiat în urma unui sondaj în care românii au evidențiat importanța produselor autohtone, preferința pentru gustul autentic românesc și, nu în ultimul rând, pentru un preț convenabil.