Life

Pepco, magazinul adorat de români, anunț legat de extinderea în online. Mulți clienți abia așteaptă

Pepco, anunț important legat de extinderea în online. Magazinul adorat de foarte mulți români are planuri mari pentru viitor.
09.12.2024 | 20:04
Pepco magazinul adorat de romani anunt legat de extinderea in online Multi clienti abia asteapta
Pepco, anunț important pentru clienți. Sursa foto: forbes.ro, Facebook/Colaj Fanatik

Reprezentanții Pepco au făcut un anunț important în legătură cu extinderea în online. Mulți clienți fac cumpărături de la acest magazin, unde cele mai multe produse au prețuri accesibile.

Anunț important făcut de Pepco, în legătură cu extinderea în online

Pepco România se află într-un proces de analiză în privința posibilității extinderii în online. Opțiunea rămâne, deocamdată, la stadiul de evaluare pentru a putea identifica cele mai eficiente metode.

În prezent, retailerul este mai concentrat pe strategia de a extinde magazinele fizice. Cu toate acestea, analiza anumitor opțiuni de extindere și în mediul online reprezintă un mare pas pentru a dezvolta compania.

Pentru a implementa un sistem click-and-collect, de exemplu, e nevoie de o planificare atentă, întrucât pot apărea provocări privind stocurile și resursele.

“Nu ne-am hotărât încă, dar suntem în faza de testare. Pentru noi, este important să găsim un model sustenabil care să nu dezamăgească clienții.

Dacă vom implementa un sistem de click-and-collect sau vom livra la domiciliu, trebuie să fie foarte bine pus la punct.

De exemplu, avem provocări legate de stocuri: dacă avem 10 bucăți dintr-un produs, acestea pot dispărea rapid din magazin fizic înainte ca sistemul să înregistreze o comandă online”, a declarat Bogdan Grigoriu, director regional de operațiuni, potrivit retail.ro.

Pepco a făcut deja investiții în infrastructură logistică. Anul acesta, a deschis un depozit local pentru a putea asigura o deservire mai bună a clienților.

Bogdan Grigoriu a mai spus că este foarte important să existe un model bine definit, astfel încât să nu fie afectate vânzările din prezent.

“Dacă nu implementezi corect, riști să pierzi încrederea clienților. Noi explorăm opțiuni care să aducă valoare fără a afecta vânzările actuale”, a adăugat acesta.

Nu există, însă, un termen stabilit pentru a lansa un serviciu online. Pepco și-a propus să-și păstreze poziția de lider pe acest segment de retail și vrea să se adapteze tendințelor, dar și cerințelor clienților.

Ce obiective are retailerul

În România, retailerul polonez deține 475 de magazine, dar va continua să se extindă. Doar în 2024, au fost deschide aproximativ 30 de magazine. Acesta este, de altfel, obiectivul pentru 2025.

În acest moment, magazinele Pepco oferă numeroase produse la prețuri foarte accesibile. Printre produsele comercializate de retailerul din Polonia se numără hainele pentru copii și adulți, precum și lenjerie de corp, prosoape sau articole de uz casnic.

Clienții mai pot găsi articole pentru bucătărie și pentru servirea mesei, jucării, articole cosmetice și chiar unele dulciuri.