Black Friday este una dintre cele mai aglomerate perioade din an. În această zi dedicată reducerilor, mulți români aleg să își cumpere cele necesare și nu numai. Printre ei s-a numărat și o familie din Cluj care a avut parte de o surpriză mai puțin plăcută.
În fiecare an, românii așteaptă cu nerăbdare Black Friday. Își pregătesc cu atenție bugetul și își planifică toate cumpărăturile. O astfel de zi de reduceri clar nu trebuie ratată!
Anul acesta, o familie din Cluj a decis să profite de reducerile de Black Friday și să achiziționeze un frigider. Totul s-a desfășurat online, iar efectuarea plătii a durat câteva minute. Însă, după confirmarea comenzii, au urmat surprizele.
Clujenii au optat pentru buy back, adică, au decis să ofere la schimb frigiderul vechi. Luni, după Black Friday, au primit mesajul prin care li se confirma că frigiderul va fi livrat la adresa furnizată.
Clujenii au pregătit totul, astfel încât curierilor să le fie ușor să aducă, dar și să preia electrocasnicul vechi. Au trecut ore bune de la primirea mesajului, iar frigiderul lor părea că se lasă așteptat.
După ce a ajuns curierul la destinație, acesta a sunat-o pe clujeancă să îi spună că frigiderul nu încape pe ușă. În acel moment, femeia i-a spus că poate veni soțul ei să îl ajute, însă, a primit un răspuns la care nu se aștepta.
”Cu toate că nu au urcat frigiderul până în fața ușii, curierul mi-a spus că frigiderul nu va avea loc pe ușă. Între timp, a fost sunat de cineva, moment în care ne-a anunțat că o să meargă până la acea persoană, după care o să revină. Nu s-a mai întâmplat. Soțul meu urma să ajungă acasă, așa că i-am anunțat la telefon că îi poate ajuta să ducă frigiderul în casă.
Răspunsul curierului a fost: ‘Dacă îmi dă 300, 400 de lei, poate, dar nici măcar așa nu mă mai întorc.’ I-am răspuns că ‘nu se poate așa ceva, că e frigiderul nostru cumpărat’, însă acesta a continuat prin a zice că ‘Nu, că e prea mare, vă recomand să faceți retur și să cumpărați altul mai mic.’”, a spus femeia, potrivit stiridecluj.ro.
Femeia nu a renunțat, așa că a insistat să ia legătura cu respectivul curier. Nu mică i-a fost mirarea când a văzut că acesta i-a blocat numărul. Femeia și soțul ei au înștiințat magazinul de unde au cumpărat frigiderul despre problema apărută și s-au prezentat fizic acolo.
Directorul de magazin le-a promis că problema va fi rezolvată. Până la urmă, frigiderul a fost livrat, însă, nu așa cum se așteptau clujenii. Deși au plătit separat pentru transport, curierii au lăsat frigiderul la intrarea în apartament.
”Ne-a fost livrat, însă, curierii doar l-au adus sus și aceeași întâmplare: ‘e prea mare, nu intră’, nici măcar nu au încercat. Am fost rugați să semnăm o hârtie, iar el a spus că o să meargă să-și cheme colegul. Nici nu s-a mai întors, au plecat. Într-un final, soțul a reușit, împreună cu un vecin, să bage frigiderul în casă.”, a mai spus femeia pentru aceeași sursă.