RÎZI ca să nu PLÎNGI! PERLE de la evaluarea naţională 2015. N-o să crezi ce au putut să SCRIE

PERLE EVALUARE NAŢIONALĂ 2015. Ca în fiecare an, candidaţii examenului de Evaluare Naţională şi al examenului de Bacalaureat surprind cu "perlele" strecurate printre rândurile lucrării lor....
24.06.2015 | 07:17
RIZI ca sa nu PLINGI PERLE de la evaluarea nationala 2015 No sa crezi ce au putut sa SCRIE
ADVERTISEMENT

PERLE EVALUARE NAŢIONALĂ 2015. Ca în fiecare an, candidaţii examenului de Evaluare Naţională şi al examenului de Bacalaureat surprind cu “perlele” strecurate printre rândurile lucrării lor. Spre dezamăgirea profesorilor, gluma parcă se îngroaşă pe an ce trece, iar “perlele” comise de elevi sunt din ce în ce mai numeroase.

PERLE EVALUARE NAŢIONALĂ 2015. Profesorii au corectat anul acesta lucrările de la proba de limba şi literatura română, din cadrul examenului de Evaluare Naţională, iar primele “perle” nu au întârziat să apară.

ADVERTISEMENT

PERLE EVALUARE NAŢIONALĂ 2015. ”Cratima dă sens versurilor şi întăreşte caracterul oral al acestei poezii de Petre Ispirescu”, a scris un elev.

Un altul a completat: ”Cratima întăreşte foarte mult aceste rânduri ale marelui poet.”

PERLE EVALUARE NAŢIONALĂ 2015. ”Timpul este mirific şi pregăteşte pe împărat să se îndrăgostească.”, a explicat un alt candidat, precizând că ”Împăratul vroia o fată pentru el, era bătrân dar ca să învieze vroia ceva proaspăt.” ”Îi mai veni inima la loc” sugerează că chiar se simţea bine alături de o fetişcană., a explicat unul dintre candidaţi.

ADVERTISEMENT

”Cratima – semn de punctuaţie dă muzicalitate versurilor.”
”Împăratul era nemulţumit deoarece îi crescuse un pom ce făcea mere de aur, în ciuda acestora împăratul este nemulţumit el făcea doar flori.” ,”El era trist deoarece nu făcea decât flori şi mere bengoase.”
”Basmul este specia genului liric în care ăsta poetul îşi exprimă sentintimente în mod direct faţă de un pom.”

PERLE EVALUARE NAŢIONALĂ 2015. Alţi elevi, resemnaţi în faţa cerinţelor, care i-au depăşit, şi-au exprimat supărările în lucrări:

ADVERTISEMENT

”Completirea indirectă este: care prost îmi va corecta lucrarea?”
”Ideile nu sunt atât de multe, dar ştiu că vroia să îşi cucerească un tron.”
”Nu am basmul predat, o să încerc să transform această idilă în baladă că aşa şi aşa seamănă.” ”La fraza asta chiar nu mai ştiu.”
”Ştiu că această frază este de cauză aşa o fi.” ”Vă zic ceva dar vrg (vă rog în limbajul adolescenţilor!) dar nu mai ştiu.”

sursa: spynews.ro