Debutul naționalei lui Mirel Rădoi în campania de calificare la turneul final al Cupei Mondiale din Qatar a stârnit interes maxim printre suporteri. Meciul cu Macedonia de Nord a adus în fața televizoarelor peste două milioane de fani ai echipei naționale.
Interziși pe stadioane, din cauza restricțiilor impuse de pandemia de coronavirus, suporterii ”tricolori” s-au așezat confortabil în fața micilor ecrane și au trăit cu patimă meciul României cu Macedonia de Nord.
După mai bine de 20 de ani de când așteaptă o calificare la turneul final al celei mai importante competiții fotbalistice la nivel global, fanii s-au mobilizat și au vibrat pentru naționala României, audiențele indicând cifre impresionante.
Transmisă de ProTV, partida de debut al României în campania de calificare la CM din Qatar a fost punctul de interes al telespectatorilor.
Difuzat la ”oră de Champions League”, meciul a țintuit în fața televizoarelor peste 2,3 milioane de români, minut cu minut, conform paginademedia.ro.
Astfel, ProTV a fost lider de audiență pe durata disputării meciului dintre România și Macedonia de Nord și fotbaliștii nu și-au dezamăgit fanii, obținând o victorie in extremis, grație reușitei lui Ianis Hagi din ultimele minute.
Conform sursei citate, ProTV nu a avut concurență pe segmentul orar în care s-a derulat partida de fotbal în care ”tricolorii” au făcut primul pas spre turneul final al Cupei Mondiale de anul viitor.
Pe locul 2 în topul audiențelor s-a situat Kanal D, cu reality-show-ul Survivor, care a avut, în medie, 1,7 milioane de privitori, în vreme ce Antena 1 a contraatacat cu serialul Adela, care avut o medie de aproape 700 de mii de fani în fața micilor ecrane.
În cifre de specialitate, ProTV a avut un rating de 13,2, pe durata transmisiei sportive, în vreme ce Kanal D a avut un rating de 9,2, iar Antena 1 un rating cu aproape 10 procente sub ProTV, de numai 3,9.