Cum se descurcă Discovery fără să fie în reţeaua RCS? Cum recuperează „gaura de audienţă”? „Este unul dintre motivele pentru care am investit atât de mult şi am adus mult conţinut pentru pagina de Facebook„, spune Ada Roseti, director de programe Discovery România, într-un interviu acordat Paginademedia.ro.
Ada Roseti, director de programe Discovery România :
„Ne dorim foarte tare ca telespectatorul român care poate nu are acces la Discovery în momentele astea să nu uite şi să nu piardă legătura cu brandul. Şi, atunci, încercăm să ajungem la telespectatorii noştri prin diverse feluri.
Avem o pagină de Facebook cu peste 1,1 milioane de fani, avem un website, Discovery.ro.”
Cum s-a făcut în România integrarea Eurosport, canal cumpărat de grupul Discovery?
Echipa de distribuţie a Discovery şi Eurosport s-a integrat la mijlocul anului trecut. În momentul de faţă, ele sunt vândute de către aceeaşi echipă.
2015 este anul în care încercăm să vedem cum putem să integrăm portofoliul la nivelul canalelor, cum ne putem ajuta şi poziţiona mai bine împreună. Pentru că există o suprapunere foarte mare la nivelul publicului. Şi atunci ne ajută foarte tare să comunicăm despre Eurosport la Discovery şi la Discovery despre Eurosport. Deja, de pildă, o campanie pentru un meci din Premier League e promovată pe Discovery. Asta este doar o mică parte.
Pe Eurosport, comentariile sunt făcute, în continuare, de aceeaşi oameni care le făceau şi până acum, separat de biroul Discovery şi suntem foarte bucuroşi să fim colegi cu ei.
Citeşte mai mult pe www.realitatea.net