PPC a făcut un anunț important pentru clienții săi. Ce trebuie să facă, cât mai repede, toți românii care beneficiază de serviciile furnizorului.
PPC, fostul Enel, este unul dintre cei mai mari furniziori de gaze naturale și electricitate din România. Pentru toți clienții săi, compania a emis un anunț extrem de important.
PPC România le-a adus la cunoștință clienților că au o obligație legală pe care trebuie să o îndeplinească. În caz contrar, compania poate întrerupe furnizarea serviciilor.
Mai exact, milioanele de români care sunt clienții PPC sunt obligați să își actualizeze datele personale. Acest procedeu este unul simplu și se poate face online.
Pentru a simplifica și mai mult actualizarea datelor, PPC a pus la dispoziția clienților această opțiune în aplicația mobilă. Astfel, românii își pot actualiza datele simplu și rapid.
PPC România îi încurajează pe clienții săi să își actualizeze datele prompt, ori de câte ori apare o schimbare. Datele trebuie actualizate atunci când se schimbă actul de identitate, când se schimbă numărul de telefon, adresa sau adresa de e-mail.
Dacă datele sunt actualizate la timp, clienții vor putea primi informații importante din partea PPC România. De obicei, furnizorul de electricitate și gaze transmite informații legate de locul de consum, precum și unele noutăți.
Obligația de a-și actualiza datele nu le revine doar clienților fizici, ci și clienților business. Clienții business trebuie să se asigure că datele societății și cele ale reprezentantului legal sunt cele corecte.
Actualizarea datelor este cea mai simplă și rapidă metodă prin care PPC poate menține o comunicare eficientă cu clienții săi. Astfel, compania se asigură că toate informațiile cu privire la locul de consum ajung la timp la fiecare client.
PPC a mai subliniat faptul că actualizarea datelor este obligatorie pentru toți clienții, fie ei fizici sau business. În cazul în care este ignorată această obligație, furnizorul de electricitate și gaze naturale poate întrerupe furnizarea de servicii.