Compania energetică PPC, care a preluat operațiunile ENEL, a luat o decizie importantă pentru clienții români. Reprezentanții firmei au spus tot ce trebuie să facă aceștia pentru a beneficia de cele mai bune avantaje.
PPC vine cu o veste foarte bună pentru abonații săi, precizând că în prezent lucrează la un sistem digital de ultimă generație. Acesta este creat pentru a simplifica comunicarea dintre utilizatorii din România și companie.
Soluția va putea fi folosită atât de clienții casnici, cât și de cei din mediul business. Mai mult decât atât, se adresează producătorilor de energie electrică și prosumatorilor, ceea ce înseamnă că va fi de mare ajutor.
Tot ce trebuie să facă oamenii este să-și deschidă un cont online pe site-ul oficial. Crearea unui cont se face rapid și simplu, ulterior abonații putându-se conecta pentru a plăti facturile sau pentru a face anumite sesizări.
Spre exemplu, clienții PPC pot accesa funcția „Serviciul online Sesizări”, care se găsește în meniul din partea dreaptă a paginii principale. Această rubrică permite înregistrarea ușoară a cererilor, reclamațiilor sau sesizărilor, facilitând un flux de comunicare.
PPC le-a transmis clienților români că în perioada aceasta se fac actualizări la sistem, motiv pentru care facturile pot întârzia în aplicație. Cu toate acestea, clienții nu trebuie să se îngrijoreze pentru că lucrurile se vor rezolva.
„Momentan actualizăm sistemele în vederea facturării. De aceea pot apărea întârzieri, însă facturile se vor emite în curând.
Veți fi anunțat pe canalele de comunicare directă – prin email sau în aplicația myPPC. Vă mulțumim pentru înțelegere!”, este mesajul pe care l-a lăsat PPC unui client pe pagina de Facebook.