Compania PPC România vine cu vești de ultim moment pentru toți clienții. Fostul Enel transmite informații despre o schimbare importantă care va fi în beneficiul consumatorilor. Ce trebuie să știe clienții furnizorului de energie electrică?
Reprezentanții PCC România anunță că toți consumatorii au posibilitatea de a activa un nou serviciu pus la dispoziție de companie. Scopul este acela de a îmbunătăți experiențele și serviciile destinate clienților PPC.
Mai exact, oamenii pot opta pentru factura electronică pe care o pot primi prin e-mail. Pentru a activa acest serviciu, clienții trebuie să parcurgă câțiva pași simpli. Tot ce trebuie să facă este să acceseze acest link: https://digital.ppcenergy.ro/ac .
Ulterior, consumatorii vor completa codul de client și codul de plată. Aceste date sunt trecute pe prima pagină a facturii de energie electrică sau gaze, în cazul clientului rezidențial. Clienții business vor regăsi cele două coduri pe anexa la factură.
Odată completate aceste date, clienții vor trebui să scrie adresa de e-mail. „Activarea serviciului se va face numai după validarea finală de pe adresa de e-mail”, transmit reprezentanții PPC România.
Cei care activează acest serviciu vor avea acces oricând la facturi, de pe orice dispozitiv. De asemenea, factura electronică va fi primită mult mai repede, iar datele clienților vor fi protejate.
„Factura electronică e mai rapidă, mai sigură și mereu cu tine! Cu factura electronică, informațiile tale sunt accesibile oricând, de pe orice dispozitiv, și protejate într-un mediu securizat”, transmite PPC România.
Compania subliniază că care optează pentru eliberarea facturii electronice se vor bucura de un serviciu „modern, eficient și prietenos cu mediul”. În plus, oamenii vor economisi timp și resurse.
Grupul PPC se află pe piața din România din anul 2023, fiind lider în sectorul energiei în Europa de Sud-Est. Circa trei milioane de consumatori rezidențiali, companii și instituții din țară sunt clienți ai companiei.