News

Primul call center național pentru sprijinirea persoanelor vulnerabile, inaugurat în Maramureș. 1000 de asistenți sociali așteaptă să fie sunați

21.06.2020 | 16:56
Primul call center national pentru sprijinirea persoanelor vulnerabile inaugurat in Maramures 1000 de asistenti sociali asteapta sa fie sunati
ADVERTISEMENT

La Maramureș a fost inaugurat primul call center național pentru sprijinirea persoanelor vulnerabile, prin care 1000 de asistenți sociali vor veni în ajutorul celor cu nevoi.

Call center-ul a fost inaugurat de vicepremierul Raluca Turcan și de ministrul Fondurilor Europene Marcel Boloș, alături de mai mulți secretari de stat, informează ziarmm.

ADVERTISEMENT

Proiectul primului call center la nivel național care se adresează persoanelor vulnerabile a fost realizat de Ministerul Muncii și Protecției Sociale, în parteneriat cu Asociația Profesională Neguvernamentală de Asistență Socială ASSOC.

Call center pentru sprijinirea persoanelor vulnerabile, inaugurat la Maramureș

Valoarea investiției a fost de 17 milioane de euro, iar proiectul a fost finanțat din fonduri europene.

ADVERTISEMENT

Call center-ul de la Maramureș are la bază realizarea unei linii telefonice – 021 9998- ce poate fi apelată începând de luni, 22 iunie, de către persoanele care au nevoie de ajutor.

La capătul celălalt al firului, 1000 de asistenți sociali vor veni în ajutorul a peste 100.000 de bătrâni, persoane cu dizabilități, dar și persoane care se confruntă cu diferite probleme de natură socială, pentru a le face acestora viața mai ușoară.

ADVERTISEMENT

,Astăzi am demonstrat că 17 milioane de euro pot să fi puși în slujba unor persoane aflate în grave situații de vulnerabilitate, de risc.

Linia telefonică poate fi apelată din toată țara

Nu o să ne oprim aici și vreau să o luați ca pe un angajament al nostru la guvernare, că ne preocupă partea de asistență socială țintită pentru categoriile vulnerabile”, a declarat vicepremierul Raluca Turcan, la inaugurarea proiectului.

ADVERTISEMENT

Ministrul Fondurilor Europene, Marcel Boloș, a precizat că de acest call center se pot folosi persoanele vârstnice de pe tot teritoriul României.

,,Persoane vârstnice de pe tot teritoriul României vor putea să apeleze linia telefonică și să fie sprijinite, fie că sunt în situația în care nu mai au hrană, fie că se află în situația în care sunt victime ale violenței în familie sau au alte probleme de natură socială”, a subliniat Marcel Boloș

ADVERTISEMENT
Tags: