Grupul Pro TV a fost lider de audienţă în perioada aprilie – iunie 2020, telespectatorii preferând programele oferite de acest post de televiziune. Românii au preferat postul TV atât pe durata zilei, cât și în prime-time, obținând o medie de 3.7 puncte de rating și 24.7% share.
Potrivit radardemedia.ro, Pro TV, care face parte dintr-un grup alături de PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional, a fost lider la nivel de grup, cât și ca televiziune, comparativ cu postul concurent.
În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 8.4 puncte de rating și 27.7% share, în comparație cu cel mai apropiat competitor care, conform sursei citate, a înregistrat o medie de 7.1 puncte de rating și 23.4% share.
„2020 este un an ca niciunul altul. În trimestrul al doilea, am continuat să ne concentrăm pe siguranța colegilor noștri și ne-am adaptat noului mediu de lucru.
Am implementat modificări de grilă, știrile au fost esențiale pentru noi și am făcut tot posibilul ca business-ul să se mențină stabil și puternic.
Lucrăm într-un nou mediu, cu multe provocări, și sunt mândru de echipa PRO TV, de fiecare departament, de fiecare coleg care muncește de acasă sau continuă să vină la sediu.
Le mulțumim tuturor partenerilor noștri, celor care s-au alăturat inițiativelor noastre din această perioadă și vom continua să le oferim românilor conținutul obiectiv pe care și-l doresc!”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
În ceea ce privesc programele Pro TV pe care le-au preferat telespectatorii în perioada aprilie – iunie 2020, românii au pus pe primul loc știrile de la ora 19:00 care au fost lider de audiență cu o medie de 7.3 puncte de rating și 28.7% share.
Emisiunea cea mai vizionată pe micile ecrane a fost fără doar și poate „Românii au talent” unde jurați au fost Andi Moisescu, Andra, Mihai Petre și Florin Călinescu. Show-ul de talent a avut cea mai mare cotă de piață în perioada menționată, cu o medie de 12.1 puncte de rating și 36.9% share.
Totodată, în top 20 filme difuzate în intervalul aprilie – iunie 2020, în prime time în funcție de share, toate au fost la postul de televiziune PRO TV. Așadar, și la această categorie grupul Pro TV a fost lider de audiență.