Meciul de debut al României la Campionatul European a fost așteptat ca pâinea caldă de suporterii tricolorilor care n-au avut cum să facă deplasarea în Germania pentru a-și susține favoriții. Nu mai puțin de 2,8 milioane de telespectatori au privat din fața „micului ecran” partida cu Ucraina.
Pro TV a profitat din plin de partida dintre România și Ucraina. Postul de televiziune a fost lider absolut de audiență. La nivelul publicului național cu vârste între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, Pro TV a înregistrat 14.8 puncte de rating și o cotă de piață de 65.2%.
Locul al doilea a avut doar 1.9 puncte de audiență și un share de 8.3%. Pe parcursul transmisiei, aproape 2,8 milioane de români au urmărit meciul, iar în minutul de aur, la ora 17:50, peste 3.7 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.
Victoria surprinzătoare a Slovaciei împotriva Belgiei a propulsat Pro Arena în topul preferințelor telespectatorilor în intervalul orar 19:03 – 20:49.
Partida a atins 3.7 puncte de rating și o cotă de piață de 16.0 în rândul publicului național cu vârste între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD.
PRO TV a mai profitat din plin și de meciul fostei Campioane Mondiale. Partida dintre Austria și Franța a fost atracția principală a serii devenind lider incontestabil de audiență în intervalul orar 22:00 – 23:56.
La nivelul publicului național, cu vârste între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, Pro TV a înregistrat un rating de 9,5 puncte și o cotă de piață de 36,4%, comparativ cu postul clasat pe locul al doilea care a obținut doar 4,3 puncte de rating și o cotă de piață de 16,7%.
Pe parcursul difuzării, 1,5 milioane de români urmăreau meciul celor două echipe, iar în minutul de aur, la ora 22:34, peste 1,8 milioane de telespectatori trăiau cu sufletul la gură partida din cadrul grupei D.
Primul Studio EURO al zilei, difuzat între orele 17:59 și 18:57, în care s-au tras concluziile meciului României, a fost lider incontestabil de audiență.
În rândul publicului național cu vârste între 21 și 54 de ani din categoriile ESOMAR ABCD, Pro TV a obținut 10.6 puncte de rating și o cotă de piață de 49.9%, comparativ cu locul 2, care a înregistrat doar 2.1 puncte de rating și 10.0% cotă de piață.
Pe parcursul emisiunii, peste 1,6 milioane de români au urmărit analiza realizată de Studio, iar în minutul de vârf, la ora 18:03, aproape 2,2 milioane de telespectatori erau conectați.