Postul de televiziune Pro TV a făcut o mutare de 200 de milioane de dolari, pe nume Florin Alexandrescu, noul șef al vânzărilor. Într-un comunicat de presă se arată că, începând cu 1 iunie 2019, Alexandrescu va prelua responsabilitățile lui Zoe Vasilescu. De asemenea, pe lângă conducerea activității departamentului de vânzări, se va ocupa și de dezvoltarea și coordonarea planurilor comerciale și strategice pe termen lung.
„Începând cu 1 iunie 2019, Florin Alexandrescu va prelua responsabilitățile lui Zoe Vasilescu, care va părăsi compania în cursul acestui an. Pe lângă conducerea activității departamentului de vânzări, domnul Alexandrescu se va ocupa și de dezvoltarea și coordonarea planurilor comerciale și strategice pe termen lung”, se arată în document. Postul vine și cu responsabilitatea asupra unui buget enorm.
Veniturile totale provin din publicitate și de la firmele de televiziune prin cabru, care au depășit anul trecut suma de 200 de milioane de dolari. Florin Alexandrescu a mai lucrat în trustul Pro până în urmă cu un deceniu, ocupând aceeași funcție. Mișcarea este o tentativă a postului de a recupera oameni influenți din piață, după ce doi dintre cei mai vechi oameni ai echipei, Zoe Vasilescu și Costi Mocanu, au plecat în ultima perioadă.
Alexandrescu a lucrat la Group M România, acolo unde în ultimii opt ani a ocupat funcția de Chief Operating Officer/Head of Tranding. Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV, spune despre noul său coleg că: „Florin are o experientă profesională unică și o ințelegere extrem de vastă a tot ceea ce înseamnă media, ținând cont de faptul că a lucrat atât în televiziune cât și în agenție.
Sunt convins că Florin va fi un membru extrem de important al echipei de management a PRO TV și asteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună. Doresc să-i mulțumesc lui Zoe pentru rezultatele fantastice pe care le-a obținut în toți cei 18 ani petrecuți în PRO TV. Echipa de vânzări, o echipă foarte puternică, a avut rezultate remarcabile sub conducerea lui Zoe”.