News

Pro TV, schimbare importantă după 20 de ani. Anunțul făcut de cel mai urmărit post TV din țară

Pro TV, postul cel mai urmărit de pe teritoriul țării noastre, a făcut un anunț important după mai bine de 20 de ani de emisie.
06.09.2021 | 22:48
Pro TV, schimbare importantă după 20 de ani. Anunțul făcut de cel mai urmărit post TV din țară
Pro TV, schimbare importantă după 20 de ani. Anunțul făcut de cel mai urmărit post TV din țară. Sursa foto: Facebook.com
ADVERTISEMENT

Televiziunea joacă un rol uriaș în continuare, în ciuda faptului că în momentul de față rețelele sociale sunt mult mai căutate. Acest lucru și l-au spus și șefii de la Pro TV când au gândit noile schimbări.

Toamna aduce modificări importante în ceea ce privește publicul comercial. Potrivit paginademedia.ro, postul vizează un alt public țintă în ceea ce privește publicitatea.

După mai bine de două decenii în care vânzarea de publicitate s-a axat pe categoria de public 18 – 49 de ani, mediul urban, iată că de acum înainte lucrurile stau cu totul altfel.

ADVERTISEMENT

Pro TV, modificare radicală după 20 de ani. Ce au transmis șefii

Postul de televiziune vizează un alt public comercial, și anume telespectatorii între 21 și 54 de ani, nu numai urban, ca până acum, ci la nivelul întregii țări.

Legat de motivele pentru care a fost făcută această modificare radicală, Florin Alexandrescu, Chief Business Officer la Pro TV, a dezvăluit că este vorba de numărul mare de locuințe care s-au ridicat în zonele metropolitane ale orașelor.

ADVERTISEMENT

Un alt motiv are legătură cu oamenii care pleacă în afara granițelor țării pentru studii sau în alt scop lucrativ. Șefii țin cont de schimbări care au loc la nivel de business, social sau de mentalitate, lucru care ajută la creșterea postului.

„În ultimii ani am fost martorii sau chiar actori mulți dintre noi, ai migrației locative a populației din urban către zonele metropolitane ale orașelor. 

ADVERTISEMENT

S-au construit peste un milion de locuințe în ultimii 10 ani în aceste zone, acest fenomen fiind în accelerare după începutul pandemiei. În egală măsură, observăm o extindere a publicului activ și stabil financiar dincolo de 49 de ani.

Un alt fenomen social extrem de răspândit este migrarea segmentului de vârstă 18 – 20 de ani în afara României, e vorba despre tinerii care pleacă în străinătate pentru studii sau în scop lucrativ”, a declarat Florin Alexandrescu.

ADVERTISEMENT

Când intră în vigoare modificările de la Pro TV

Noile schimbări ale postului de televiziune au intrat în vigoare încă de la începutul lunii septembrie, când au fost anunțați clienții și agențiile de publicitate.

În același timp șefii de la Pro TV au realizat un clip prin care dezvăluie targetul luat în considerare de acum înainte și pe care se axează în următorii 20 de ani.

ADVERTISEMENT

În plus, noul target ia în considerare și categoriile socio-profesionale Esomar (ABCDE), astfel noul segment comercial al Pro TV va fi 21-54 de ani ABCD.

Sursa menționată mai sus mai arată că singura categorie exclusă este E, adică „muncitorii manuali și non-manuali cu nivel de educație scăzut, proprietari de întreprinderi mici și agricultori”.

CITEȘTE mai multe articole interesante din categoria NEWS
A apărut noua revistă Taifasuri
  • Câștigă ACUM o Dacia Logan, 2.000 de euro și multe alte premii!
  • Nr. 854. 32 pagini. Doar 5 lei!
A apărut noua revistă Taifasuri