Fotbal intern

PRO TV a “spart” audienţele cu meciul România – Argentina!

Meciul România – Argentina a fost urmărit, aseară, de peste 4,5 milioane de români în fiecare minut. Partida de pe Pro TV a fost pe primul loc în audienţe, la mare distanţă de...
06.03.2014 | 13:10
PRO TV a spart audientele cu meciul Romania  Argentina

Meciul România – Argentina a fost urmărit, aseară, de peste 4,5 milioane de români în fiecare minut. Partida de pe Pro TV a fost pe primul loc în audienţe, la mare distanţă de următoarele posturi clasate.

Antena 1 a contraatacat aseară cu Te pui cu blondele, o ediţie în care au fost invitaţi cu “priză” la publicul feminin, mai puţit interesat de meci: Fuegoşi Horia Vârlan. Rezultatul: Antena 1 a fost pe poziţia a doua, cu o audienţă peste trei ori mai mică decât meciul de pe Pro TV, dar distanţa dintre postul Intact şi restul plutonului a fost considerabilă.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, meciul de pe Pro TV a fost urmărit de aproape 4,6 milioane de români pe minut. A urmat Antena 1, cu o medie de 1,3 milioane de telespectatori şi Antena 3, cu 460.000 de români în faţa televizoarelor.URBAN. Aproape 2,5 milioane de orăşeni pe minut se uitau la meciulRomânia – Argentina. Locul doi a fost al Antenei 1 – cu 780.000 de persoane, iar pe poziţia a treia a fost Antena 3, cu 330.000.COMERCIAL. Avans mare al Pro TV, cu meciul România – Argentina şi pe segmentul între 18 şi 49 de ani: aproape 1,3 milioane de telespectatori din acest segment, faţă de 316.000 la Antena 1 şi 92.000 la Acasă TV.

Audienţa posturilor TV miercuri, 5 martie, pe intervalul meciului România-Argentina, la nivel NAŢIONAL:

 

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 4.585.000 24.8 43.6
2 Antena 1 1.266.000 6.8 12
3 Antena 3 458.000 2.5 4.4
4 Acasa 427.000 2.3 4.1
5 Prima TV 349.000 1.9 3.3
6 Kanal D 277.000 1.5 2.6
7 National TV 207.000 1.1 2
8 Antena Stars 205.000 1.1 1.9
9 Romania TV 171.000 0.9 1.6
10 B1TV 161.000 0.9 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Audienţa posturilor TV miercuri, 5 martie, pe intervalul meciului România-Argentina, în mediul URBAN:

 

URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.453.000 24.3 42.1
2 Antena 1 780.000 7.7 13.4
3 Antena 3 331.000 3.3 5.7
4 Acasa 176.000 1.7 3
5 Kanal D 157.000 1.6 2.7
6 Prima TV 136.000 1.3 2.3
7 Antena Stars 105.000 1 1.8
8 National TV 103.000 1 1.8
9 B1TV 102.000 1 1.7
10 AXN 79 0.8 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Audienţa posturilor TV miercuri, 5 martie, pe intervalul meciului România-Argentina, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.282.000 25 49.3
2 Antena 1 316.000 6.2 12.2
3 Acasa 92.000 1.8 3.6
4 Kanal D 85.000 1.7 3.3
5 Prima TV 81.000 1.6 3.1

 

Sursa: paginademedia.ro