News

Probleme din nou la ING. Aplicația HomeBank a picat marți la prânz. Sute de mii de români nu au putut accesa platforma

26.03.2019 | 13:23
Probleme cu aplicația HomeBank de la ING! Ce se petrece?

Din păcate, se arată din nou probleme cu aplicația Home Bank de la ING. Starea actuală de funcționare a serviciilor ING este foarte proastă. Sute de români nu au putut beneficia de platforma în cauză. Același lucru s-a întâmplat și la începutul anului curent și nu numai. După erorile produse, clienții au primit mesaje telefonice necesare logării în platforma online. Ce se întâmplă cu aplicația Home Bank?

Aplicația Hom Bank de la ING are din nou probleme!

ING Bank are probleme din nou! Se pare că aplicația de internet și mobile banking Home Bank are dificultăți de funcționare grave. Sute de români nu s-au putut folosi de platforma în cauză. Acest lucru nu se întâmplă pentru prima oară. Clienții băncii au mai întâmpinat această situație neplăcută și în luna ianuarie. Aceștia au primit SMS-uri pe telefon care necesitau logarea în platforma online. “O parte dintre clienții Home´Bank nu au primit sms de logare în platformă sau de confirmare a plății online timp de 13 minute, situația fiind identificată și remediate imediat iar sms-urile restante au fost transmise”, spunea banca atunci.

“De peste o zi nu reușesc să accesez aplicația Home Bank, pentru că nu primesc SMS-ul necesar pentru logare. Am sunat de mai multe ori la call-center-ul ING, dar nu mi s-a rezolvat problema. Mi-au spus că nu e vina lor, ci a operatorului de telefonie mobilă, Telekom, care nu trimite SMS-urile venite de la numere scurte, ca cele de la ING”, a specificat în perioada aceea un client ING.

ING are probleme cu aplicația Home Bank
ING are probleme cu aplicația Home Bank

Erori multiple la aplicația Home Bank de la ING

ING are deseori probleme cu funcționarea aplicației Home Bank, de asemenea, și sistemul de carduri sau alte erori sunt înregistrate. “Devine foarte enervant. Sistemul este picat de 12 ore. Nu putem face plăți, nimic. Cam jenant în ultima vreme, din ce in ce mai multe probleme. Luați exemplu de funcționalitate de la Banca Transilvania. Cam multe picaje în ultima vreme, devine grav…pare o nouă bubă întinsă pe o zi întreagă”, spuneau mai mulți clienți în noiembrie.