Fotbal intern

Probleme pentru FRF. Poate pierde 1.000.000 de euro, după retragerea celui mai important sponsor

21.10.2020 | 17:57
Probleme pentru FRF Poate pierde 1000000 de euro dupa retragerea celui mai important sponsor
ADVERTISEMENT

Sunt probleme mari pentru FRF, după ce unul dintre cei mai importanți sponsori ai forului ar fi decis să retragă sponsorizarea în valoare de 1.000.000 de euro anual.

Plecarea din țară a unei importante companii de telecomunicații va aduce cu sine și renunțarea instituției la parteneriatul cu FRF, semnat în anul 2015.

ADVERTISEMENT

Echipa națională a României a pierdut ultimele trei partide jucate și a ratat calificarea la Campionatul European din 2021. Rezultatele slabe ale „tricolorilor” ar putea îngreuna misiunea FRF de a găsi un nou sponsor.

Probleme pentru FRF. Cel mai important sponsor ar putea să renunțe la colaborare

Veștile proaste continuă pentru FRF. La începutul lunii, doi dintre oficialii forului au rămas blocați în Islanda, fiind depistați pozitiv cu coronavirus. Este vorba despre Octavian Goga, vicepreședintele FRF, și Gabriel Bodescu, secretarul general-adjunct.  FANATIK a aflat că cei doi sunt bine și s-au întors în țară, însă problemele nu s-au terminat pentru „federali”.

ADVERTISEMENT

Forul condus de Răzvan Burleanu este pe cale să primească o puternică lovitură din punct de vedere financiar, după ce a avut de suferit în ultima vreme din cauza rezultatelor slabe ale echipei naționale. Sponsorul cel mai important al României, Telekom, se va retrage de pe piața din România și va abandona și înțelegerea semnată în 2015 cu Federația Română de Fotbal. Conform gsp, nemții nu vor să mai prelungească încă o dată contractul în baza căruia FRF încasa 1.000.000 de euro anual.

La ultima Adunare Generală, reprezentanții FRF au spus că au primit trei milioane de euro de la sponsori. Așadar, forul condus de Răzvan Burleanu va pierde o treime din acastă sumă. Pe lângă compania de germană, Federația mai are alți nouă sponsori, dar vrea să identifice alte potențiale surse de fonduri în rândul firmelor ce ar putea fi interesate de o astfel de colaborare.

ADVERTISEMENT

Ce spune sponsorul german: „Sunt clauze de confidențialitate”

Federația Română de Fotbal nu a dorit să confirme pentru sursa citată informația conform căreia va rămâne fără sprijinul principalului său sponsor, însă a lăsat să se înțeleagă faptul că este în căutare de noi parteneri. Forul susține că a făcut eforturi, inclusiv în timpul pandemiei, să atragă fonduri suplimentare.

„Federația Română de Fotbal a demonstrat chiar și în acest an, unul foarte dificil pentru fotbalul românesc având în vedere pandemia COVID-19, că este un partener de încredere pentru partenerii săi comerciali! Nu doar că au fost menținute toate angajamentele, dar s-a reușit aducerea de noi sponsori și s-au dezvoltat parteneriatele avute.

ADVERTISEMENT

Nu putem oferi informații contractuale, însă Federația Română de Fotbal a fost și va rămâne un partener de încredere pentru mediul de business și va continua cu succes strategia comercială în asigurarea suportului optim pentru dezvoltarea fotbalului românesc”, au spus cei de la FRF.

Nici reprezentanții companiei care oferă FRF nu mai puțin de 1.000.000 de euro pe an nu au dorit să comenteze informațiile, invocând clauzele de confidențialitate prezente în contract.

„Nu putem comenta cu privire la contractul semnat între părți, prevederile acestuia și discuțiile conexe, având în vedere că toate acestea fac obiectul clauzelor de confidențialitate agreate de părți”, au declarat cei de la Telekom.

ADVERTISEMENT