Produsele din România care au făcut furori la Jocurile Olimpice. Au fost listate pe rafturile unui magazin important din Franța. Inițiativa aparține Ambasadei României și are în vedere 150 de variante de alimente.
Alimentele românești care au oferit încântare la Jocurile Olimpice. Se găsesc în vitrinele unui supermarket uriaș din Franța. Produsele care sunt prezentate tuturor oamenilor se găsesc în magazinul Auchan La Defense din Paris.
România a dorit să se implice pentru a susține sportivii perioada aceasta. Așadar, a pregătit o inițiativă care aduce pe rafturile retailerului 150 de variante de produse provenind de la 45 de mărci. Concret, este vorba de peste 10.000 de bucăți.
Demersul, care face parte din Clubul Mărci Emblematice Românești by Auchan, are o gamă largă de produse selecționate. Printre acestea se numără apă, vin, miere, dulciuri, diverse sortimente de zacuscă, pateuri, ceaiuri și dulceață, siropuri și sucuri naturale.
În plus, proiectul conține numeroase articole de îngrijire personală și de curățenie a casei, de la mărci emblematice românești, cum ar fi: Domeniile Averești, Ana Are, Aqua Carpatica, Băneasa, Boromir, Borsec, Bucovina, Bunătăți de la Bunica, Capricii și Delicii, Dacia Plant, Dobrogea, Doina și Dero.
Se mai găsesc mărcile Dorna, Elmiplant, Făgăraș, Fares, Farmec, Floriol, Gerovital, Heidi, Joe, Kandia, Laurul, Loncolor, Măgura, Mandy, Mărgăritar, Nufăr, Olimpia, Pambac, Pate Bucegi, Perla Harghitei, Plafar, Poiana, Primola, Râureni, Rom, Sanovita, Scandia, Titan, Topoloveni, Triumf și Velpitar.
De asemenea, participanții la Jocurile Olimpice 2024 pot achiziționa produse din filierele agroalimentare românești dezvoltate de Auchan România, dar și alimente marca Auchan realizate în țara noastră.
Auchan a lansat această campanie puternică la Jocurile Olimpice, unde cumpărătorii susțin producătorii și produsele românești. Potrivit retail.ro, peste 90% din produsele din gama alimentară a magazinelor Auchan din România provin de la companii din țară.
Sursa menționată mai arată că, 900 din cele 1.300 de produse marca proprie sunt fabricate de producători de la noi din țară, în timp ce mai bine de 80 dintre filierele de produse Auchan au calitate controlată, trasabilitate și gust local românesc.
În altă ordine de idei, acțiunea de la Jocurile Olimpice a fost ocazia perfectă pentru a promova România cu ajutorul unor materiale informative venite din partea Ambasadei României la Paris și Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului cu privire la destinații turistice.
Auchan România a prezentat inclusiv imagini din filmul „România neîmblânzită”, care este cel mai vizionat film documentar despre frumusețea din țara noastră. Pelicula a câștigat Delfinul de Aur la Cannes, Franța.