Life

Produsul adorat de români pe care Lidl îl bagă la raft de sâmbătă, 1 aprilie 2023. Îl găsiți în toate magazinele, are super reducere

Produsul favorit al românilor, pe care Lidl îl va avea pe rafturi din 1 aprilie 2023. Se va găsi la un preț redus, în toate magazinele.
31.03.2023 | 19:17
Produsul adorat de romani pe care Lidl il baga la raft de sambata 1 aprilie 2023 Il gasiti in toate magazinele are super reducere
Despre ce produs este vorba. Sursa foto: Cariere Lidl
ADVERTISEMENT

Lidl introduce noi produse pe rafturile din magazine. De sâmbătă, 1 aprilie 2023, românii care vor trece pragul supermarketului vor avea posibilitatea să-și achiziționeze un aliment pe care îl adoră și care este ideal pentru un prânz sau o cină.

Ce produs adorat de români se va găsi la Lidl din 1 aprilie 2023

Lidl pune la dispoziție alimentul în cauză semipreparat și congelat în același timp. Nu este ideal celor care țin postul Paștelui, deoarece se bazează pe carne și ouă. În schimb, poate fi o modalitate de a găti ceva rapid, pentru cei care nu postesc.

ADVERTISEMENT

De asemenea, reprezentații retailer-ului vor să vândă produsul la un preț mic și redus, totodată, cu 25%. Mai exact, se poate cumpăra cu 2,99 lei, de la 3,99 lei. Așadar, dacă deja v-am stârnit curiozitatea, nu ar strica să treceți rapid prin supermarket de 1 aprilie.

Este vorba despre șnițel din piept de pui, un preparat care se poate achiziționa și din alte supermarketuri/magazine, dar poate reprezenta un avantaj pentru cei care au mai aproape un Lidl și nu un alt supermarket, de unde pot cumpăra șnițele din piept de pui.

ADVERTISEMENT

Tot de la începutul lunii aprilie, în Lidl vor mai fi la reducere și cârnații subțiri, de la 15, 99 lei, la 8, 99 lei. La aceștia se adaugă și mixurile de fructe deshidratate și nuci, reduse la 7, 49 lei, de la 12, 99 lei și suc din fructe naturale, cu 4, 89 lei, la 2 litri.

Scurtă istorie a supermarketului Lidl

Lidl a fost înființat în anul 1973, în Germania, având ca strategie de promovare vânzarea produselor la un preț mai mic, pentru a aduna cât mai mulți clienți. Treptat, Lidl a reușit să devină un adevărat brand, fiind extins în mai multe țări din lume.

ADVERTISEMENT

În România, Lidl a apărut în anul 2010, preluând de la grupul Tengelmann cele aproape 100 de magazine cu denumirea de ”Plus”. Astfel, în 2011, magazinele Plus au devenit Lidl, iar până în prezent rețeaua a ajuns la peste 290 de magazine și peste 9.000 de salariați.

”Suntem de părere că piaţa românească de retail se află în continuă dezvoltare, iar de evoluţia acesteia va depinde şi numărul de magazine Lidl de pe piaţa locală. Obiectivul nostru este deschiderea de noi magazine.

ADVERTISEMENT

Astfel că în momentul de faţă nu sunt planificate închideri. Mai mult, neconcentrăm eforturile asupra achiziţionării de noi locaţii”, transmiteau în 2011, reprezentanții Lidl România, pentru Ziarul Financiar.

ADVERTISEMENT