Sport

Banciu, despre Mircea Badea: “Mă copiază şi nici nu ştie”

Realizatorul TV, Radu Banciu, a oferit un interviu amplu răspunzînd fără menajamente întrebărilor adresate....
17.12.2014 | 17:12
Banciu despre Mircea Badea Ma copiaza si nici nu stie

Realizatorul TV, Radu Banciu, a oferit un interviu amplu răspunzînd fără menajamente întrebărilor adresate.

În stilul caracteristic a vorbit printre altele despre “războiul” audienţelor cu Mircea Badea, ofertele primite de la alte televiziuni şi ceea ce a ajuns să reprezinte brandul “Radu Banciu” pe piaţa mass-media.

Despre Mircea Badea: “Mircea Badea nu a fost o găselniţă, Mircea Badea a fost un petec. A fost pus acolo în locul unei emisiuni americane, cred că Letterman era, care era în pauză. l-au pus acolo să treacă lunile până reintra ăla şi au zis e mai puţin costisitor decât Letterman. Pentru ăla trebuie să plătim nu ştiu cât, Badea e mai ieftin decât ăla (…) La început lumea era curioasă să vadă cum se strâmba la televizor într-o atmosferă de genul ăsta, sigur că a prins, era autohton. Eu cred că l-am vazut pe Badea de cel mult trei ori cap-coadă. Găseam discursul lui foarte interesant atunci când îl urmăream, dar nu mă regăseam. Nu ştiu unde semănăm. El a devenit un substantiv comun, a dat-o cu politica asta, cum au virat-o Antenele catre abject, către mizeria asta. Sigur, el a făcut ce i s-a spus, el nu mai are emisiunea în care povestea despre bazarul din Istanbul. Eu nu ştiu ce face el. Din ce ajunge la mine despre emisiunea lui, el face politica postului în ultimul fel, cum făceau toţi.”

Despre audienţă: “Niciodată nu m-a interesat exclusiv să fac audienţă, cu orice preţ. Nicio clipa nu mi s-a impus să fac nu ştiu cat, să te baţi cu Badea. Ăsta nu e un obiectiv. A face show sau scandal e în natura mea de a mă desfăşura. Audienţa a fost obţinută prin credibilitate, cred că asta e succesul. N-au oamenii ce să-mi reproşeze în comparaţie cu alţii.”

Despre ofertele primite: “Da, am avut nişte oferte, pană la urmă n-am plecat, cred că normal ar fi fost să plec, aşa cum au spus toţi oamenii pe care i-am consultat. n-am avut nenumerate oferte, era greu să mi se facă oferte, era clar că trebuie să accepte nişte condiţii fireşti, trebuia să-ţi garanteze dreptul de a spune orice. La ce televiziune de ştiri aş putea să fac asta acum? Ştiu că la un moment dat îmi propusese cineva, lasa-mă să vorbim cu nu ştiu cine să facem genul ăsta de emisiune la Pro TV. Eu aveam relaţii foarte bune la Pro TV, am lucrat acolo. Ăia, saracii, au spus “suntem tentaţi”, dar nu ne permitem, că nu putem să avem responsabilitatea unor astfel de discuţii. ProTV e un post cuminte, nu exagerează. Nu îşi asumau riscul, bulversa structura intrinseca a postului.”

Despre brandul “Radu Banciu”: “Eu m-am gandit o dată la chestia asta şi cred că la momentul la care făceam această analiză, în afară de mine şi Cronica Cârcotaşilos (emisiunea vechie), cred că nu exista un nume mai mare decât brandul postului. Aşa cum Radu Moraru a fost un brand mai puternic decat B1, cred că aşa am ajuns eu să fiu la B1. Cred că eu am ajuns să fiu mai important decât numele postului.”

Citeşte mai multe pe paginademedia.ro