Rapid a anunţat în cursul zilei de joi că fanii au posibilitatea să îşi cumpere tricouri ediţie limitată, asemănătoare cu cele din sezonul 1998-1999, când Rapid a câştigat al doilea titlu din istorie. La vânzare au fost scoase 600 de bucăţi.
Iniţiativa s-a lovit însă de un val puternic de proteste din partea fanilor nemulţumiţi de preţurile solicitate de Rapid. Fiecare tricou costă 600 de lei, la care se mai adaugă extra-taxe pentru personalizare, număr şi altele.
Astfel, pe lângă cei 600 de lei pe tricou, fanii trebuie să mai scoată din buzunar 25 de lei pentru numărul dorit, 25 de lei pentru personalizare, 100 de lei pentru semnătura unui jucător şi alţi 150 de lei ca tricoul să fie semnat de alţi 2, până la 5 jucători actuali de la echipă.
Suporterii care vor un tricou „all inclusive”, cu toate elementele, trebuie să scoată din buzunar aproape 900 de lei. Un preţ care a fost contestat în comentariile de pe pagina oficială a clubului, pe reţelele de socializare:
„600 pentru 600. Incredibil de tupeiști ați devenit” / „Bine că nu l-ați pus 1000 de lei” / „Preț puternic dezvoltat” / „Nu cere Bayern, cu 6 Ligi ale Campionilor și 33 de titluri, 120 de euro pe un tricou cu 125 de ani de existență, și cereți voi ..” / „Eu zic sa îl puneți la 1600!” / „Eu dau 600 de lei, dau și 3000 de lei, dar vreau performanța”, sunt printre comentariile internauţilor.
Într-adevăr, preţul stabilit de oficialii giuleşteni rivalizează cu preţul granzilor din Europa. Bayern vinde tricourile de pe teren propriu cu preţuri între 100 şi 150 de euro, adică între 500 şi 750 de lei.
Într-o iniţiativă asemănătoare, Real Madrid a scos la vânzare tricouri vintage, din sezonul 1999-2000, primul sezon „galactic” încheiat cu câştigarea Ligii Campionilor. Echipa „blanco” vinde tricourile cu 100 de euro (512 RON), mai ieftin decât Rapid.
Fiind final de sezon, multe formaţii importante din Europa vând tricourile originale la reducere. De exemplu, Manchester City vinde tricoul oficial de joc cu 56 de euro, având un discount de 60% faţă de preţul oficial. Rivalii de la Manchester United vând la acelaşi preţ.
Printre cele mai scumpe tricouri oficiale vândute sunt cele de la AC Milan. Fanii formaţiei italiene trebuie să plătească între 120 şi 180 de euro pentru a cumpăra un tricou cu formaţia favorită.