News

RCS & RDS, veşti bune pentru români! Cum te ajută dacă pleci în vacanţă

27.06.2019 | 10:32
RCS  RDS vesti bune pentru romani Cum te ajuta daca pleci in vacanta
RCS RDS îi ajută pe clienți să își plătească mai ușor facturile. Sursa foto: meteorsa.ro

RCS & RDS are vești bune pentru românii care merg cu griji în vacanță. Aceștia își pot plăti facturile la electricitate folosind doar mouse-ul sau telefonul mobil, căci modalitățile de plată s-au upgradat! Românii își pot activa de acum factura electronică de la Digi și pot avea acces la toate datele facturării accesând mail-ul sau contul online pe care îl au la companie.

RCS & RDS te ajută cu plata facturii chiar și dacă ești în vacanță

Clienții pot fi înștiințați de acum online în legătură factura de la electricitate, imediat ce este emisă. Avantajele acestui serviciu sunt multiple. Clienții își pot activa, deci, factura electronică fie din contul de la Digi, fie printr-un apel la numerele 031.400.6500 (persoane juridice) și 031.400.4600 (persoane fizice), unde pot solicita asta ori la cel mai apropiat magazin Digi.

Modalitățile de plată sunt multiple. Clienții își pot plăti facturile cu cardul pe site-ul companiei chiar dacă au sau nu cont Digi, prin aplicația mobilă My Digi (care poate fi descărcată gratuit), la ATM-urile băncilor (robotul Facturescu) ori prin deplasarea la orice punct Digi. Rețelele partenere pentru varianta plății cash a facturilor sunt Selfpay, Qiwi, orice Paipont say Payzone sau la Westaco Express (OMV-Petrom).

Clienții își vor putea plăti facturile la curent cu un simplu click. Sursa foto: gadget.ro

Bine de reținut!

„Pentru plăți realizate prin alte mijloace decât casieriile RCS & RDS, plata cu cardul pe site-ul companiei sau plata cu cardul în contul de client, vă rugăm să luați în considerare o perioadă cuprinsă între 3 și 10 zile calendaristice necesară transferului interbancar al banilor (transfer operat de banca la care v-ați deschis contul, către RCS & RDS)”.

„În cazul în care ați întârziat plata facturii și sunteți în situație de deconectare a serviciilor, RCS & RDS operează deconectarea în lipsa confirmării plății dumneavoastră”, transmit cei la RCS & RDS. Aceste variante pe care le pune la dispoziție compania sunt de mare ajutor pentru cei care se află în excursie și nu găsesc un centru Digi aproape de locul vacanței.