Life

Reacții neașteptate la noua melodie lansată de trupa Andre. Au trecut Andreea Bălan și Andreea Antonescu testul publicului?

10.12.2020 | 14:51
Reactii neasteptate la noua melodie lansata de trupa Andre Au trecut Andreea Balan si Andreea Antonescu testul publicului
ADVERTISEMENT

Trupa Andre a lansat în urmă cu aproape o săptămână o nouă melodie, „Nostalgii”. Au trecut Andreea Bălan și Andreea Antonescu testul publicului?

Majoritatea comentariilor de pe Youtube au fost pozitive. Chiar dacă artistele nu mai au succesul din anii 2000, cele două încearcă să resusciteze din faima pe care au avut odinioară.

ADVERTISEMENT

Noua melodie a cântărețelor are peste 650.000 de vizualizări în 10 zile și a fost bine primită de public. Cu toate că scot piese din ce în ce mai rar împreună, atunci când o fac reușesc să se impună în trendurile muzicale.

Trupa Andre a dat din nou lovitura

„Pe lângă versurile, muzica și dânsul ce ne oferă nostalgii, voi două împreună sunteți făcute să provocați acest sentiment! Vă pup!;

ADVERTISEMENT

Cine își mai aduce aminte de revistele : popcorn , bravo , bravo girl, cool girl ? Unde erau postere , versurile melodiilor ? Doamne, ce vremuri; 

Felicitări! Acum 20 de ani primeam de la Moș Crăciun o casetă cu Trupa Andre….nu m-am bucurat de jucării cât m-am bucurat de casetă:);

ADVERTISEMENT

Câte emoții poate crea aceasta melodie , mi-au dat lacrimile ! Felicitări , superb clip ! ♥️♥️♥️; Frumoasă melodie, îmi place și clipul cum e făcut, mai matur, costumația, ritmul, totul e fain. Bravo!”, sunt doar câteva din cele peste 1.000 de comentarii strânse la videoclip.

Andreea Bălan și Andreea Antonescu s-au reunit acum un an

Trupa Andre s-a reunit în urmă cu un an, când Andreea Bălan și Andreea Antonescu au intrat din nou în lumina reflectoarelor împreună cu piesa „Reset la inimă”.

ADVERTISEMENT

Melodia a adunat într-un an 7,4 milioane de vizualizări pe Youtube și a fost timp de câteva luni una din cele mai ascultate piese muzicale din România.

Chiar dacă fetele se așteptau ca succesul să fie unul mai mare, nu sunt de neglijat cele 7 milioane de vizualizări, având în vedere că s-au schimbat generațiile în toți acești ani, iar cei care le ascultau în anii 2000 au crescut deodată cu ele, pe când noile generații au alte repere și alte preferințe din punct de vedere artistic.

 

 

 

ADVERTISEMENT