A apărut un nou scandal la Rapid București după o postare a lui Daniel Carciug, directorul de marketing al giuleștenilor. Dănuț Lupu, Florin Gardoș și Nicolae Dică au comentat conflictul dintre suporteri și conducerea grupării de sub Podul Grant.
Dănuț Lupu le ține pumnii giuleștenilor în Rapid București – Gloria Buzău: „Nici nu vreau să mă gândesc că nu vor reuși să câștige în seara asta. Dacă nu vor reuși nu cred că va fi bine, dar cred că nu vor avea probleme.
Joacă și cu o echipă care nu prea a avut mari pretenții de când a promovat. Nu cred că putem să facem o comparație între Buzău și Rapid, e diferență foarte mare”.
Înaintea meciului din Giulești, Dănuț Lupu, Florin Gardoș și Nicolae Dică au vorbit despre scandalul momentului de la Rapid. Fostul jucător din Ștefan cel Mare spune că Daniel Carciug a fost împins de la spate să scrie postarea de pe pagina personală de Facebook.
Dănuț Lupu: „E pus de domnul Șucu, nu e de capul lui. Dânsul e pus în funcția pe care o are la Rapid de domnul Șucu, nu cred că a făcut această postare singur. De ce să o pună?”.
Florin Gardoș: „Cred că el a postat asta. Încearcă să spună că tinerii nu mai sunt atrași de stadion”.
Dănuț Lupu: „Vrea să spună că la Rapid vin doar bătrâni, nu vin și tineri?”.
Florin Gardoș: „Trebuie să știi exact ce vârste au persoanele care vin pe stadion ca să poți să spui dacă vin tineri sau nu. Poate se bazează omul pe niște chestii. Tineretul este atras de un alt tip de conținut, dar nu înseamnă că nu trebuie să vină la stadion”.
Dănuț Lupu: „Nu a deranjat pe nimeni din conducerea Rapidului”.
Horia Ivanovici: „A dat Viorel Moldovan un comunicat în care a spus că este părerea lui Carciug și este una total neinspirată, dar nu a pățit nimic. Bocciu i-a cerut demisia, a zis că nu are ce să mai caute”.
Dănuț Lupu: „Și eu ies să le iau apărarea multora, dar omul scrie tot ce le spun eu să scrie”.
Florin Gardoș: „De ce i-ar fi spus să scrie asta?”.
Dănuț Lupu: „Cred că la Rapid este un război intern împotriva galeriei, nu vreau să îl dezvolt eu. De când problemele cu Daniel Niculae. (n.r. – Nu îi mai vrea nici Șucu?) Cred că da dacă s-a făcut ce s-a făcut atunci.
Domnului Șucu nu îi convine să scandeze galeria împotriva lui sau să îi stabilească stategia. Ce director ar scrie împotriva galeriei, te duci la stadion și dai cu ei nas în nas”.
Nicolae Dică: „Nu am auzit galeria Rapidului să scandeze împotriva domnului Șucu. Au probleme cu jucătorii acum, nu cu conducerea”.
Dănuț Lupu: „Știm foarte bine că galeriile din România au făcut lucruri extraordinare, cei de la Dinamo au susținut echipa atâția ani. La un moment dat au făcut anumite greșeli aducând anumiți jucători sau antrenori.
Și la Rapid poate au vrut anumiți jucători sau antrenori”.
Florin Gardoș: „Ei pot să își dorească, nu e o problema asta. Dar proprietarul ține de stategia lui, ține cont de părere, dar el ia decizia”.
Nicolae Dică: „Până la urmă a venit Șumudică la Rapid”.
Dănuț Lupu: „Și tot nu e liniște”.
Nicolae Dică: „Pentru că sunt pe locul 8 și ăsta e un motiv”.
Dănuț Lupu: „Ce treabă are directorul de marketing să scrie asta? Îți dai seama ce liniște e la Rapid”.
Nicolae Dică: „Nu am spus că e liniște, acolo nu există liniște niciodată. La echipele care își doresc să câștige campionatul ești mereu sub presiune”.
„Sigur, bula de pe stadion este cea reală, autentică, și pentru cei de peste 30 de ani este în continuare preferată, dar să fim atenți la segmentul sub 30, care va forța cluburile să-și ajusteze strategiile de atragere și conversie a suporterilor.
Mai mult decât atât, în a doua etapă, nu va fi vorba doar despre a-i atrage, ci și despre modul în care vor consuma conținutul, și mai ales cum va fi monetizat. Lumea nu își va schimba tehnologia (pentru că aceasta va rămâne alături de noi mult timp), ci comportamentul.
Dacă mașina reprezenta cândva un simbol al libertății, astăzi ea nu mai este decât un accesoriu pe care și-l permite aproape toată lumea, dar care nu mai e la modă. La fel, prezența pe stadion nu mai pare a fi expresia libertății, ci devine obiceiul reflexiv al unor oameni mai în vârstă, în timp ce moda este să trăiești prin conținut scurt, autentic, real și nedistorsionat.
Nu uitați că și voi ați fost copii, iar copiii de astăzi vor fi adulții de mâine. Lumea marketingului în fotbal intră într-o nouă eră”, a scris Daniel Carciug.