News

Restricții de circulație pe Centura București. Traficul va fi închis între orele 22:00 și 5:00, în mai multe zile

Restricții de circulație pe Centura București. Traficul va fi închis între orele 22:00 și 5:00, în mai multe zile, lucru transmis oficial de autoritățile din Capitală.
23.05.2023 | 15:28
Restrictii de circulatie pe Centura Bucuresti Traficul va fi inchis intre orele 2200 si 500 in mai multe zile
Restricții de circulație pe Centura București. Foto: Canva
ADVERTISEMENT

Restricții de circulație pe Centura București. Traficul va fi închis între orele 22:00 și 5:00, în mai multe zile, lucru transmis oficial de autoritățile din Capitală. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat, așadar, mai multe restricții de circulație pe Centura București, în nopțile de marți (23 mai) și miercuri (24 mai), în intervalul orar 22:00 – 5:00.

Restricții de circulație pe Centura București

”În zilele de 23.05.2023– 24.05.2023, şi 24.05.2023-25.05.2023, în intervalul orar 22:00 – 05:00, se va închide traficul în zona accesului dinspre DN Centura Bucureşti pe DN 4 pe sensul de deplasare spre Bucureşti, în vederea executării lucrărilor de aşternere a mixturii asfaltice la pasajul care supratraversează Centura Bucureşti în zona km 30+000”, a transmis CNAIR.

ADVERTISEMENT

”În intervalele în care va fi instituită măsura de închidere, accesul autovehiculelor către Bucureşti se va desfăşura deviat pe următoarele rute alternative: – DN CB – str. Leordeni – DN 4 – Bucureşti – DN CB – şos Berceni – Bucureşti; „Menţionăm că lucrările se desfăşoară în cadrul proiectului Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între A2, km. 23+600 şi A1, km. 55+520 – Lot 1: Amenajare nod rutier DN CB – DN 4 (Olteniţa) km. 29+500 – km 33+190”, a completat CNAIR.

În urmă cu mai multe zile, Centura București era scena unui accident teribil, timp în care o cisternă s-a răsturnat și a luat foc pe drum. În acest caz a fost întocmit un dosar penal pentru ucidere din culpă și vătămare corporală din culpă, în urma accidentului produs joi dimineață. În respectivul accident a murit o persoană, iar alta a fost rănită.

ADVERTISEMENT

IPJ Ilfov a oferit mai multe detalii referitoare la acest accident, produs pe DNCB Măgurele – Jilava, la kilometrul 44. ”Din primele verificări efectuate, poliţiştii Serviciului Rutier Ilfov au stabilit faptul că, în cauză, este vorba despre un accident rutier, produs între o autocisternă şi un autotir. A fost întocmit dosar penal în care se efectuează cercetări, sub aspectul săvârşirii infracţiunilor de ucidere din culpă şi vătămare corporală din culpă“, au transmis reprezentanții IPJ Ilfov.

Accidentul s-a produs după ce o cisternă s-a ciocnit cu un autotren care transporta marfă. ”Au fost identificate două victime, dintre care una era decedată și alta rănită. În urma coliziunii, cisterna a izbucnit în flăcări și în zonă s-au format nori mari de fum. Accidentul a avut loc într-o zonă împădurită, lângă calea ferată. Pompierii au intervenit pentru stingerea incendiului cu 5 autospeciale de stingere cu apa și spumă, echipajul special de Salvatori, o autospecială de descarcerare, echipajul CBRN, o ambulanță SMURD și un echipaj SABIF”, au mai transmis autoritățile.

ADVERTISEMENT

Cu o lungime totală de 72 kilometri, Centura Bucureștiului e cunoscută sub indicativul CB (Centura Bucureștiului) și e un drum național care înconjoară Bucureștiul, intersectându-se cu toate drumurile naționale principale care pornesc din Capitală, mai exact DN1 (lângă Otopeni), DN2 (între Voluntari și Afumați), DN3 (la Pantelimon), DN4 (la Popești-Leordeni), DN5 (în Jilava), DN6 (la Bragadiru) și DN7 (în Chitila), cu autostrăzile A1 (lângă Roșu), A2 (lângă Cățelu) și A3 (lângă Crețuleasca), cu drumul național secundar DN1A (la Mogoșoaia).

Totodată, Centura se intersectează cu toate drumurile naționale principale care pornesc din București precum și alte drumuri județene, de interes local. Inițial, CB era un drum județean cu numărul DJ100, și a fost conceput cu două benzi de sens și nu forma un inel complet, fiind întrerupt doar între Chitila și Mogoșoaia.

ADVERTISEMENT

Conform datelor oficiale, din 2007 s-a început un proiect de lărgire a Centurii, însă doar după 2010 a fost finalizată lărgirea între DN7 și DN2, iar după aceea s-a trecut la lărgirea între DN7 și A1, dar și între DN2 și A2, lucrări menite să închidă semiinelul nordic, care avea conexiuni la cele trei autostrăzi.

ADVERTISEMENT
Tags: