News

Retailerul care concurează cu Shein și Temu a venit în România. A deschis un depozit nou și face numeroase angajări

Un nou retailer a apărut pe piața din România și pare că le ia fața celor de la Shein și Temu. Cu acest prilej, au apărut noi locuri de muncă
19.03.2025 | 23:05
Retailerul care concureaza cu Shein si Temu a venit in Romania A deschis un depozit nou si face numeroase angajari
Retailerul care concurează cu Shein și Temu. Foto: freepik.com
ADVERTISEMENT

Trendyol face furori pe piața din România, astfel că retailerul și-a deschis un depozit în țara noastră, care deservește și alte țări din Europa Centrală și de Est. În acest context, au fost create sute de locuri de muncă.

Retailerul care le face concurență celor de la Shein și Temu

Trendyol este cu un pas în fața celor de la Shein și Temu. Compania de comerț online, cu sediul în Turcia, a deschis un depozit în România, mai exact în Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov.

ADVERTISEMENT

Cu această ocazie, clienții se vor putea bucura de un timp de așteptare mai scurt atunci când vine vorba de primirea comenzilor. De asemenea, se vor crea până la 250 de locuri noi de muncă.

„Depozitul este operaţional deja şi deserveşte România şi alte ţări, precum Bulgaria şi Grecia. Centrul logistic are obiectivul de a eficientiza livrările în ţară, dar şi în regiune. Continuăm angajările. Depozitul va crea până la 250 de locuri de muncă.

ADVERTISEMENT

Urmează să deschidem şi un birou local în a doua jumătate a anului. Pentru acest an, avem un plan ambiţios, să atingem un număr de 3.000 de vânzători locali”, a declarat Irem Yilandil, head of international expansion al Trendyol, în cadrul unei întâlniri cu presa din România.

Centrul logistic va putea procesa cel puțin 2,5 milioane de livrări până la finalul anului, estimează compania. În România, cele mai multe comenzi sunt date din București, Cluj-Napoca şi Constanţa.

ADVERTISEMENT

Aplicația în limba română a fost lansată în ianuarie 2024. Trendyol a înregistrat cea mai rapidă creștere de pe piețele din Europa Centrală și de Est, ajungând la 1,5 milioane de clienţi în România până în prezent.

ADVERTISEMENT

Tot atunci au explodat și reclamele de pe rețelele de social media. Influencerii ofereau coduri de reducere, iar câștigul lor era generat de comenzile date pe baza acelui cod. În 2024, în România, valoarea medie a unei comenzi a fost de 125 dolari.