News

Rețeaua de magazine care acaparează România. S-au deschis 60 într-o singură zi. Vor fi rivalii Kaufland, Lidl, Auchan, Carrefour și Mega Image

Rețeaua de magazine care a stabilit un record de extindere în istoria francizei din România. S-au deschis 60 doar într-o singură zi
29.06.2024 | 15:37
Reteaua de magazine care acapareaza Romania Sau deschis 60 intro singura zi Vor fi rivalii Kaufland Lidl Auchan Carrefour si Mega Image
60 de magazine au fost inaugurate simultan într-o singură zi / Foto: Facebook, LaDoiPasi
ADVERTISEMENT

La Doi Pași, franciza de magazine de proximitate lansată în România de compania Metro, a deschis, într-o singură zi, vineri, 60 de magazine noi, „cea mai rapidă expansiune într-o singură zi din istoria francizei”, potrivit Metro.

„A fost o cursă contracronometru”

60 de noi magazine din rețeaua La Doi Pași au fost deschise, vineri dimineață, depășind astfel pragul de 2.400 de magazine. „28 iunie 2024 este o zi memorabilă în istoria de peste 12 ani a francizei LaDoiPași. Inaugurarea simultană a 60 de magazine reflectă interesul crescut al pieței pentru acest model de business și capacitatea noastră de a răspunde unui volum mare de cereri”, a declarat Irinel Popescu, Sales & Operations Director, Metro România

ADVERTISEMENT

„A fost o cursă contracronometru, care a presupus un efort logistic impresionant și o mobilizare de forțe fără precedent în companie pentru a face posibil un proiect atât de ambițios. Le urăm bun-venit noilor parteneri în comunitatea noastră. Avem convingerea că, împreună, vom fi mai puternici și vom construi afaceri sustenabile. Continuăm să susținem afacerile independente prin dezvoltarea rețelei LaDoiPași, unul dintre pilonii de creștere ai businessului Metro”, a adăugat acesta, potrivit Metro.

Peste 2.500 de magazine până la sfârșitul anului

Aceste noi magazine au fost deschise nu numai în orașe dar și în mediul rural. La sfârșitul anului, Metro se așteaptă ca rețeaua francizei La Doi Pași să ajungă la peste 2.500 de magazine, cu o ofertă variată.

ADVERTISEMENT

Cu o suprafață medie care variază între 80 și 120 de metri pătrați, aceste magazine au un mix de oferte, alimentare și non-alimentare, care sunt axate pe profilul clienților la nivel local, pe caracteristicile de consum, cu medie între 3.500 și 7.000 de produse pe rafturi, lactate, brânzeturi, produse din carne, mezeluri, produse branduri proprii și locale sau regionale, arată Metro.

Avantajele antreprenorilor

„Principalul avantaj pe care antreprenorii îl simt zi de zi în cadrul francizei LaDoiPași este acela că magazinele sunt deținute în totalitate de ei, fiind, practic, afaceri independente. Valoarea adăugată vine din partea Metro, care le oferă acestora un sprijin substanțial, atât în faza de investiție, cât și în cea operațională. Este vorba despre sprijin în amenajarea magazinului, dar si in transferul continuu de know-how pe zonele de mercantizare, soluții de marketing, soluții digitale și consultanță pentru atragerea, fidelizarea clienților și stimularea vânzărilor. Cei care doresc să intre în franciza LaDoiPași vor investi în propria afacere, în funcție de spațiul care va fi transformat, precum și de nevoile comunității pe care o vor deservi”, potrivit retailerului.

ADVERTISEMENT

Franciză de succes dezvoltată de Metro

Rețeaua La Doi Pași a fost înființată după ce mai mulți proprietari independenți de magazine au decis să se reunească sub un brand unic. Acest concept de magazine a fost introdus pe piață în 20112 și a beneficiat de o dezvoltare în regim de franciză de Metro România. Lanțul de magazine La Doi Pași s-a extins cu repeziciune, la ora actuală existând peste 2.400 de astfel de magazine în tot teritoriul României.

ADVERTISEMENT

„LaDoiPași depășește granițele unui business de retail, oferind acces la un ecosistem de soluții digitale și de management, care contribuie la competitivitatea și sustenabilitatea afacerii. Un magazin LaDoiPași este rezultatul efortului comun al antreprenorilor și al METRO, care participă cu know-how și consultanță în privința aspectelor-cheie ale afacerii, cum ar fi alegerea echipamentelor și a sortimentației”, potrivit retailerului.

„De asemenea, METRO asigură elementele de branding, de mercantizare, dotările cu echipamente și suport IT, materialele promoționale, campaniile de promovare la nivel național, campaniile de loialitate și aniversare”, mai precizează Metro, care amintește că în 2023 a fost lansată și aplicația mobilă La Doi Pași care, pe lângă informații despre oferte și campanii, beneficiază și de hărți integrate prin care utilizatorii să identifice cel mai apropiat magazin La Doi Pași.