Life

Rihanna, shooting incendiar pentru a promova propria linie de lenjerie intimă. Foto & Video

Rihanna își promovează noua colecție de lenjerie intimă printr-un videoclip spectaculos. Cânțăreața în vârsta de 33 de ani își surprinde fanii prin apariția sa
23.11.2021 | 17:13
Rihanna shooting incendiar pentru a promova propria linie de lenjerie intima Foto  Video
ADVERTISEMENT

Rihanna și-a arătat corpul lucrat la sală într-un videoclip de promovare pentru noua colecție de lenjerie intimă. Savage X Fenty este brandul fondat de Rihanna, în anul 2018, care încurajează femeile să aibă încredere în ele însele și să se accepte așa cum sunt. Pe aceste atribute a mizat și Rihanna în ultimul videoclip de promovare. (Vezi AICI VIDEO!)

Rihanna, shooting pentru promovarea brandului personal

Rihanna este cea reușește să își promoveze brandul cel mai bine. Cântăreața, îmbrăcată într-o lenjerie intimă burgundy, cu o pereche de pantofi înalți, alegând un smokey eyes și având părul prins în coadă, le transmite fanelor sale încredere în sine.

ADVERTISEMENT

Înconjurată de candelabre și câteva lumânări, Rihanna reușește să surprindă pe toată lumea.  Aceasta s-a asigurat că își expune toate atuurile în apariția pentru videoclipul de promovare a Savage X Fenty, conform Daily Mail. 

A fost o perioadă aglomerată pentru cântăreața Rihanna. În luna septembrie, artista s-a ocupat de show-urile pentru propriul brand. Savage X Fenty Show este o emisiune de televiziune americană despre spectacolul anual de modă pentru marca de lenjerie a artistei, care oferă și spectacole muzicale. Primul eveniment, non-televizat, a avut loc la Brooklyn, în timpul Săptămânii Modei din New York.

ADVERTISEMENT

Rihanna, preocupată de a face brandul și mai cunoscut

Într-un interviu acordat pentru People, Rihanna menționa că este mândră de întreaga echipă care se ocupă de acest proiect și de rezultatele obținute până în prezent. Pandemia nu a împiedicat-o să își ducă proiectul la alt nivel. De asemenea, a menționat că pentru ea a fost prioritară sănătatea celor din echipă pentru a putea filma Savage X Fenty Show.

″A fost un proces complet diferit anul acesta. A trebuit să rezolvăm problemele ce țin de  COVID-19, menținându-i pe toți în siguranță.  Sănătatea lor a fost în fruntea listei noastre. Ne-a forțat să descoperim noi modalități de a produce un spectacol. A trebuit să găsim modalități de a face acest lucru. Sunt entuziasmată și sunt mândră de echipa mea – am reușit”, a declarat Rihanna pentru People.

ADVERTISEMENT

Câștigătoarea Grammy a lansat Savage X Fenty în 2018, cu scopul de a produce lenjerie intimă pentru femeile cu diferite forme și mărimi. Numeroase figuri din industria modei și a divertismentului au semnat ca ambasadori ai companiei, printre care Kehlani, Rico Nasty, Normani sau surorile Gigi și Bella Hadid.

După apariția spectaculoasă, fanii nu au ezitat să o felicite pe artistă. Rihanna a încărcat pe contul de Instagram câteva poze de la filmarea clipului de promovare. “Perfectă”, “Adorabilă”, “M-am îndrăgostit”, “Wow”, sunt câteva comentarii ale fanilor.

ADVERTISEMENT

Savage X Fenty, compania fondată de Rihanna, în creștere

Brandul fondat de Rihanna, Savage X Fenty, a debutat ca un magazin online, iar cea care s-a ocupat atunci de promovare a fost Rihanna, cu ajutorul rețelei sociale Instagram. Cu timpul, brandul a ajuns să fie din ce în ce mai cunoscut.  Compania Savage X Fenty a fost desemnată una dintre “Cele mai inovatoare companii de stil din 2020”, și, începând cu 2021, brandul  este evaluat la 1 miliard USD și are peste 4,5 milioane de urmăritori pe platformele de social media.

Savage X Fenty fashion show

Savage X Fenty fashion show a avut până acum 3 ediții, unde au fost îmbinate moda, dansul și aparițiile suprinzătoare. Începând din 2020, Rihanna a încheiat un contract de colaborare cu Amazon Video Prime, care se ocupă de distribuirea show-ului.

Brandul fondat de Rihanna, comparat cu Victoria’s Secret

Până în 2018, moment în care Rihanna a fondat brandul Savage X Fenty, Victoria’s Secret era compania care domina în ceea ce privește lenjeria intimă. Nu de puține ori presa a comparat cele două branduri. Deși brandul fondat de Rihanna este pe piața de 3 ani, în timp ce Victoria’s Secrets are vechime în această industrie, presa consideră că brandul Savage X Fenty are potențial datorită cânțăreței Rihanna și a comunității cu sute de mii de fani.

ADVERTISEMENT