Superbet și-a extins parteneriatul cu Rapid București și a deschis oficial prima casă de pariuri pe un stadion din România. Robert Niță a povestit la FANATIK SUPERLIGA cum au primit suporterii giuleșteni această inițiativă la ora confruntării cu FC U Craiova 1948.
Atmosfera a fost una de mare meci la derby-ul dintre Rapid și FC U Craiova 1948 în Giulești atât pe teren, cât și în afara lui. Trupa lui Cristiano Bergodi a reușit să întoarcă scorul de la 3-1 și să câștige trei puncte în fața formației finanțate de Adrian Mititelu.
Suporterii „alb-vișinii” prezenți pe stadionul din Giulești au avut ocazia să treacă și la prima casa de pariuri deschisă până acum pe o arenă din România. Superbet a pus la bătaie mai multe premii pentru susținătorii celor de la Rapid București.
Robert Niță a mărturisit că inițiativa Superbet a fost un real succes pe stadionul din Giulești în cea mai recentă ediție a FANATIK SUPERLIGA, emisiune live doar pe site-ul FANATIK.RO care este în fiecare zi de luni, marți și vineri, de la ora 10:30.
„În inima stadionului, lângă magazinul oficial al clubului am fost acolo începând cu orele 15:00. Au fost peste 500 de materiale promoționale date cadou celor care au venit și au postat un bilet. A fost și combolă cu tricouri cu semnăturile jucătorilor favoriți.
Este un început de bun, am fost la meci împreună cu domnul Mircea Lucescu, am rămas la meci pe frigul acela. O experiență inedită și este o mândrie și o onoare. Cei care au venit acolo au primit și invitații la meci, a fost nebunie. Este o inițiativă a celor de la Superbet care cred că va prinde”, a spus Robert Niță.
„Încă un lucru de apreciat și sper să fie cât mai mult de astfel de inițiative, spațiul dedicat Superbet de la stadionul Giulești este vopsit în alb-vișiniu. Peste 500 de oameni, la un moment dat am ieșit afară pentru că s-au făcut cozi la cele două ghișee la care erau fetele care înregistrau bilete și înregistrarea la combolă.
Cele trei mașini unde poți să pui automat biletele erau la fel ocupate și am ieșit afară să fac poze cu suporterii, să stau de vorbă cu ei. Eșarfe cu Rapid, șepci, toate materialele promoționale. Era o atmosferă de meci mare, era coadă la Superbet, era coadă la magazinul clubului, lumea venea la meci.
Parcă vezi și în Giulești atmosfera aia de meci mare pe care o vezi în străinătate, sold out, lume multă. Toată premisele pentru un meci mare și uite că și meciul după aceea s-a ridicat la nivel. Prima întrebare pusă de un coleg al nostru a fost cum vezi această anomalie, la noi e anomalie”, a mai spus Robert Niță.