News

Ce mai cumpără românii de sărbători! Un magazin a vândut un inel de 150 de mii de euro

Ce mai cumpără românii de sărbători! Un magazin a vândut un inel de 150 de mii de euro. Cum arată bijuteria care costă peste un apartament de 3 camere în București
25.12.2021 | 10:23
Ce mai cumpara romanii de sarbatori Un magazin a vandut un inel de 150 de mii de euro
Ce mai cumpără românii de sărbătorile de iarnă! Sursa foto - hepta.ro
ADVERTISEMENT

Aproape incredibil, dar cât se poate de adevărat. Un lanț de magazine de bijuterii de lux a vândut în prag de sărbători un inel în valoare de, atenție mare, vă rugăm stați jos, 150 de mii de euro. Prețul este unul peste cel al unui apartament cu 3 camere în București.

Inelul reprezintă cea mai scumpă piesă a colecţiei Fancy Cuts. Are un diamant central de 4 carate, de culoare F şi claritate VVS, dar mai cuprinde şi alte diamante de mai mici dimensiuni, însumând 0,65 carate.

ADVERTISEMENT

Ce mai cumpără românii în prag de sărbători!

„De-a lungul timpului, Teilor şi-a bazat strategia de produs pe o analiză detaliată a gusturilor consumatorilor şi a cerinţelor acestora, adoptând, în acelaşi timp, trendurile internaţionale în ceea ce priveşte bijuteriile.

Astfel, în 2021, brandul a lansat o colecţie de bijuterii cu diamante fancy cuts, aducând pentru piaţa din România tăieturi speciale, diferite de cele clasice.

ADVERTISEMENT

Inelul de 4 carate a fost piesa vedetă a colecţiei. (…) e vorba de o piesă rară şi valoroasă”, a transmis Anda Jurcă, group sales director Teilor.

Inelul achiziționat pentru 150 de mii de euro. Sursa foto – teilor.ro

Trebuie să știți că această colecție, Fancy Cuts, se remacă datorită tăieturii speciale a diamantului. Vorbim despre un square, princess, emerald, cushion şi radiant.

ADVERTISEMENT

„Ultimii doi ani au conturat o segmentare foarte diversificată a clienţilor, ei doresc să se diferenţieze în stilul de viaţă, în bijuteriile alese conform personalităţii lor.

Astfel Teilor oferă o colecţie cu cinci tăieturi diferite de diamant pentru o plajă largă de opţiuni, care deservesc gusturile şi stilurile diferite ale clienţilor”, a mai detaliat Anda Jurcă.

ADVERTISEMENT

Pentru cei care sunt interesați, colecția Fancy Cuts este prezentă în toate magazinele Teilor. Mai trebuie să știți că societatea este autohtonă și a fost înfiinţată în 1998 de către antreprenorul Florin Enache.

Are în prezent peste 500 de angajaţi pe patru pieţe și este prezent pe lângă România și în Polonia, Bulgaria şi Ungaria, cu 56 de magazine fizice şi online, prin patru platforme digitale dedicate comunicării internaţionale.

Anul trecut, Teilor a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 30 de milioane de euro, în scădere cu aproximativ 10% faţă de anul precedent din cauza pandemiei de coronavirus care a dus la închiderea temporară a magazinelor offline

ADVERTISEMENT