Sport

România a câștigat și meciul audiențelor! Câți oameni au văzut la televizor victoria cu Armenia

Meciul echipei naționale cu Armenia a fost lider absolut în topul preferințelor telespectatorilor în seara de luni, 11 octombrie.
12.10.2021 | 12:16
Romania a castigat si meciul audientelor Cati oameni au vazut la televizor victoria cu Armenia
ADVERTISEMENT

Naționala lui Mirel Rădoi atrage în continuare atât din fața televizoarelor cât și pe stadion, unde la meciul cu Armenia au fost aproape 14.000 de spectatori, în condițiile în care meciul s-a disputat doar cu 50% din capacitatea arenei Ghencea.

După ce România a „rupt” audiențele și la meciul de la Hamburg cu Germania, microbiștii din România au stat din nou cu sufletul la gură în fața televizoarelor la primul meci al naționalei pe Ghencea după 12 ani.

ADVERTISEMENT

România – Armenia, „lider absolut de audiență”. Câți telespectatori au urmărit meciul din Ghencea

În mod surprinzător, meciul dintre România și Armenia a avut aproape aceeași audiență ca partida de la Hamburg dintre Germania și România, când „tricolorii” au fost la zece minute de un rezultat mare.

Conform unui comunicat emis de PRO TV, meciul decisiv al „tricolorilor” din preliminariile Campionatului Mondial a atins cifre record ținând cont de adversarul pe care l-am întâlnit.

ADVERTISEMENT

Conform sursei precizate, România – Armenia a fost „lider absolut de audiență” cu 12.8 puncte de rating și 35.7% cotă de piață la nivelul publicului național, la categoria de vârstă 21-54 de ani.

Mai concret, televiziunea care se află pe locul al doilea în acest top a avut 6.6 puncte de rating și 18.3% share, ceea ce spune multe despre cât „vinde” în continuare echipa națională a României.

ADVERTISEMENT

România – Armenia, peste Germania – România la nivel de audiențe

Nu mai puțin de 2,2 milioane de telespectatori au urmărit partida decisivă dintre România și Armenia din grupa J a preliminariilor Campionatului Mondial Qatar 2022.

Conform paginademedia.ro, același număr de persoane au urmărit și meciul dintre Germania și România, mai exact 2.211.000.

ADVERTISEMENT

Partida de la Hamburg le-a asigurat celor de la PRO TV un rating de 12,5 şi un share de 32,1, sub cifrele de la meciul România – Armenia.

PRO TV și-a surclasat concurența și la nivelul publicului urban cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. În intervalul orar 21:45-23:35 în care s-a disputat partida PRO TV a avut 12.1 puncte de audiență și 35.8% cotă de piață.

La „minutul de aur” al meciului dintre Germania și România, la ora 22:16, partida a fost urmărită pe PRO TV de 2,6 milioane de telespectatori.

ADVERTISEMENT