ADVERTISEMENT
Fotbal international

Românii au crezut în calificare! Audiențe uriașe înregistrate de meciul „tricolorilor” cu Suedia: Peste 2.600.000 de persoane la nivel național

Autor: Francisc Oprea | 16.11.2019 | 14:55
Românii au crezut în calificare! Audiențe uriașe înregistrate de meciul „tricolorilor” cu Suedia: Peste 2.600.000 de persoane la nivel național
Fotbalistii romani Ciprian Tatarusanu,Alexandru Mitrita si Tudor Baluta saluta galeria dupa meciul de fotbal dintre Romania si Suedia, contand pentru Preliminariile Campionatului European 2020, desfasurat pe Arena Nationala din Bucuresti, vineri 15 noiembrie 2019. © FOTO:Razvan Pasarica/SPORT PICTURES

România a întâlnit Suedia pentru meciul care putea păstra șansele unei calificări directe la Campionatul European, iar miza a creat o adevărată emulație în jurul echipei naționale. Pe lângă cei 50.000 de oameni prezenți pe Arena Națională, alte peste 2.600.000 de persoane au urmărit înfrângerea suferită de „tricolori” din fața televizoarelor.

ADVERTISEMENT

  • (P) Cota EXCLUSIVĂ Fortuna: 2,23 este cota pentru “Ambele marchează” la meciul Spania – România. Vezi aici toate cotele! 


România, mică pe teren, uriașă în audiențe

Prima reprezentativă a României a învins doar Insulele Feroe și Malta în această campanie de calificare, însă speranțele pentru meciul cu Suedia au fost uriașe și s-au transpus și în numărul de persoane ce au urmărit prestația „tricolorilor” de pe Arena Națională. Conform audiențelor oferite de Pagina de Media, jocul Naționelei a fost urmărit în fiecare minute de aproximativ 2.600.000 de persoane la niven național, număr de două ori și jumătate mai mari decât a postului de televizune aflat pe locul secund într-o astfel de ierarhie, Kanal D.

ADVERTISEMENT

Cu România – Suedia, deținătorul drepturilor de difuzare ale jocurilor din preliminariile pentru EURO 2020, Pro TV, a câștigat și la publicul comercial, 18 – 49, cu 630.000 de persoane în fiecare minut în fața televizoarelor, de șase ori mai mult decât Kanal D. La această categorie de public, Pro TV a înregistrat o cotă de piață de peste 45%, ceea ce înseamnă că aproape jumatăte dintre tinerii ce aveau televizoarele deschise urmăreau jocul echipei naționale.

Doar meciul a contat pe segmentul publicului de la orașe

În intervalul orar în care a difuzat meciul România – Suedia, Pro TV a fost lider de piață la toate categoriile de public. Postul din Pache Protopopescu, pe lângă audienețe la nivel național și la publicul comercial, a condus detașat și în mediul urban.

ADVERTISEMENT

La orașe, peste 1.400.000 milioane de persoane au urmărit îngrângerea suferită de selecționata lui Cosmin Contra. Pentru o comparație, al doilea post de televiziune pe această categorie de public a fost Kanal D, cu 497.000.

  • 2.632.000 de persoane la nivel național
  • 630.000 de persoane pe segmentul publicului comercial
  • 1.408.000 de persoane, audiența din mediul urban
ADVERTISEMENT
CITEȘTE mai multe articole interesante din categoriile NEWS, SPORT sau LIFE
ADVERTISEMENT
A apărut noua revistă Taifasuri
  • Câștigă ACUM o Dacia Logan, 2.000 de euro și multe alte premii!
  • Nr. 842. 32 pagini. Doar 5 lei!