News

Românii rămân fideli Facebook, dar îi plictisesc reclamele. Ce alte rețele sociale mai frecventează

15.04.2021 | 21:28
Romanii raman fideli Facebook dar ii plictisesc reclamele Ce alte retele sociale mai frecventeaza
ADVERTISEMENT

Rețeaua socială preferată a românilor rămâne Facebook, cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore pe zi, arată un studiu publicat recent. Jumătate însă dintre cei care frecventează această rețea socială se declară obosiți sau plictisiți de reclamele  sponsorizate, iar 26% dintre ei nu accesează aceste reclae pentru că nu li se par de încredere.

Românii rămân fideli Facebook, dar îi plictisesc reclamele. Ce alte rețele sociale mai frecventează

Potrivit studiului realizat de Reveal Marketing, Facebook rămâne rețeaua socială preferată a românilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi, relatează paginademedia.ro.

ADVERTISEMENT

Alte rețele accesate frecvent sunt YouTube cu 63% şi Instagram cu 37%.

Deşi TikTok nu se află în top 3 aplicaţii, fiind menţionat de doar 15% dintre respondenţi, se observă, totuşi, că utilizatorii petrec mult timp pe această reţea. Românii care folosesc TikTok petrec în medie 2,3 ore/pe zi navigând printre videoclipuri.

46% dintre români declară că se simt indiferenţi faţă de reclamele sponsorizate văzute pe Facebook sau pe Instagram, spunând chiar că se simt obosiţi şi plictisiţi de acestea.

ADVERTISEMENT

Pe unii dintre români reclamele sponsorizate online îi enervează şi declară că le provoacă emoţii negative, aspect menţionat de către 17% dintre respondenţi. Doar 9% dintre români declară că se simt norocoşi la vederea acestor anunţuri şi că le dau energie pentru a căuta produse noi.

52% dintre consumatori declară că reclamele sponsorizate pe care le văd pe social media, de obicei, au legătură cu interesele lor, spunând chiar că au căutat produse similare pe internet.

ADVERTISEMENT

Unii români declară că anunţurile sponsorizate nu le sunt de ajutor în decizia de cumpărare (29%)

Un sfert dintre români ar evita să dea click din cauză că reclama respectivă nu pare de încredere (26%).

ADVERTISEMENT