Superbet România a lansat un program inovator, menit să încurajeze toți angajații pentru a deveni intraprenori. Este metoda prin care inițiativa, gândirea strategică și spiritul de inovare pot fi transformate în proiecte concrete
De cele mai multe ori, marile companii nu iau în calcul ideile angajaților, iar asta poate fi o mare greșeală în ceea ce privește dezvoltarea afacerii și nu numai. Innovators Arena, programul gândit și construit de către Superbet România, încurajează toți angajații să fie creativi, încurajează inițiativa și spiritul de inovare.
Practic, acest program-pilot își propune să aducă în față idei cu un potențial cât mai mare de implementare, modul de lucru fiind inspirat din show-uri celebre la nivel internațional, precum „Dragon’s Den”, „Shark Tank” sau „Imperiul Leilor”.
„Innovators Arena este despre puterea ideilor și curajul de a le transforma în realitate, acestea fiind atitudini pe care le încurajăm și le recompensăm în cultura noastră organizațională.
Această inițiativă este un exemplu concret al modului în care valorile care definesc Superbet – performanță, creativitate și responsabilitate – se transformă în acțiuni și oportunități reale pentru colegii noștri”, a declarat Adam Lamentowicz, Chief Commercial Officer CEE, Superbet.
În fața unui juriu format din Paul Neagoe (VP Product, Player), Andrei Popa (VP Online), Phil Mitchelson (VP Growth Marketing) și Julia Hedley (Group Finance Director), au existat nu mai puțin de șase finaliști care și-au prezentat ideile, în cursa pentru un premiu consistent.
Bineînțeles, pe parcursul fazei inițiale a programului, au existat propuneri care puteau fi aplicate în diferite domenii. Ideile au reflectat o înțelegere clară a valorilor Superbet, dar și a strategiei de dezvoltare sustenabilă a modelului de business.
Selecția celor șase finaliști a fost una riguroasă, iar aceștia au avut ocazia de a-și prezenta live ideea de businees, pentru titlul de primul intraprenor recunoscut oficial în cadrul Superbet. Bonusul financiar pentru angajatul care a propus ideea, precum și un buget de implementare pentru proiectul câștigător au fost celelalte premii de care s-a bucurat câștigătorul.
„Suntem mândri de entuziasmul cu care a fost primit Innovators Arena de către colegii noștri. Fiind parte din juriu, pot afirma cu certitudine că finaliștii au demonstrat nu doar creativitate, ci și o perspectivă coerentă a impactului pe care ideile lor îl pot avea asupra businessului, produselor digitale din portofoliul companiei sau a experienței imersive oferite clienților Superbet”, a menționat Andrei Popa, VP Online, Superbet.
Bogdan Negrilă, Customer Insights Specialist, a fost cel desemnat câștigător, iar podiumul a fost completat de către Șandor Pall, Senior Product Manager și Iulian Vâlvoiu, Senior Digital Growth Manager.
Finala Innovators Arena a fost filmată în cadrul sediului Superbet Group din București și a fost vizionată în toate birourile Grupului, precum cele din Rio de Janeiro (Brazilia), Londra (Marea Britanie), Varșovia (Polonia), Aalst (Belgia) și Belgrad (Serbia).
Datorită succesului de care s-a bucurat această primă ediție de Innovators Arena, Superbet ia în calcul extinderea programului la nivel de Grup, începând cu următorul sezon. Superbet demonstrează astfel că cele mai valoroase resurse sunt oamenii din cadrul organizației și ideile acestora. Obiectivul real este construirea unui cadru propice pentru implementarea unor inițiative valoroase, care vor avea un impact real în business.