News

Salariul uriaș pe care îl avea fostul director al STB. Noul șef al companiei va primi cu 50% mai puțin

16.03.2021 | 20:30
Salariul urias pe care il avea fostul director al STB Noul sef al companiei va primi cu 50 mai putin
Salariul uriaș pe care îl avea fostul director al STB. Noul șef al companiei va primi cu 50% mai puțin
ADVERTISEMENT

Proaspăt numita conducere a Societății de Transport București a decis, în cea mai recentă întâlnire, reducerea salariului și bonusurilor anuale brute, acordate directorului General STB.

”Continuăm demersurile de eficientizare bugetară și vom pune accent pe recompensarea managementului în funcție de rezultatele obținute”, a transmis USR pe pagina de Facebook.

ADVERTISEMENT

Salariul brut încasat de Mihai Petcu, fostul director, era de 783 888 lei anual (65 324 lei/lună). Noul director STB, Adrian Criţ, nu se va bucura de aceleași privilegii.

Fostul director al STB avea un salariu brut de 65.324 lei pe lună

Noul director general de la Societatea de Transport București  va primi cu 50% mai puțin. Astfel, acesta va încasa 410 608 lei anual (34 217 lei/lună). Această sumă va fi condiționată de performanța înregistrată.

ADVERTISEMENT

”Prin propunerea făcută, Consilul de Administrație a avut în vedere că indemnizația fixă să rămână la nivelul a 6 salarii x4 666 lei – salariul mediu național (27 999 lei brut) – iar bonusul variabil, anterior acordat lunar, în sumă de 8 salarii x4 666 lei (37 328 lei brut), să fie acordat bianual. Astfel, în loc de 96 salarii x4 666 lei, se vor acorda maxim 16 salarii a 4 666 lei cu titlu de bonus de performanta.

Se ajunge astfel la o reducere de costuri totală anuală a companiei de aproximativ 373 280 lei (76 405 de euro)”, a anunțat USR.

ADVERTISEMENT

Se vor economisi 76.405 de euro. ”Este doar un prim pas al echipei manageriale”

”Obiectivul pe termen scurt al USR PLUS este eficientizarea și performanța companiei iar aceasta înseamnă inclusiv controlul cheltuielilor. Pe termen lung, obiectivul stabilit pentru noul consiliu de administrație este de a reduce dependența STB de subvenția oferită de municipalitate.

Considerăm că reducerea de costuri realizată de noua conducere a STB este un demers firesc, de inițiere a optimizării costurilor și de transformare a companiei astfel încât să fie orientată către performanță.

ADVERTISEMENT

Este doar un prim pas al echipei manageriale pe lungul drum către eficientizarea companiei prin stoparea risipei din banii bucureștenilor și este unul salutar. Ne dorim ca STB să ajungă să furnizeze servicii de transport public de calitate pentru bucureșteni, îndeplinindu-și astfel scopul pentru care există,” a scris USR pe pagina de Facebook.

ADVERTISEMENT
Tags: