Life

Sânziana Negru și Ștefan Floroaica criticati de internauți pentru risipirea alimentelor după o campanie publicitară pentru Lidl: „Ați ajuns să vedeți mâncarea ca recuzita pentru content”

Sânziana Negru și Ștefan Floroaica, în mijlocul unui scandal, după ce au aruncat produselor promovate de la Lidl la gunoi. Influencerița păstrează tăcerea.
23.07.2024 | 18:15
Sanziana Negru si Stefan Floroaica criticati de internauti pentru risipirea alimentelor dupa o campanie publicitara pentru Lidl Ati ajuns sa vedeti mancarea ca recuzita pentru content
Sânziana Negru și Ștefan Floroaica criticati de internauți. Foto: captură video
ADVERTISEMENT

Sânziana Negru și Ștefan Floroaica în centrul unei controverse după ce au aruncat produsele de la Lidl folosite în campanie la gunoi. Sânziana Negru nu a răspuns încă în fața acuzațiilor

Sânziana Negru și Ștefan Floroaica criticati de internauți pentru risipirea alimentelor după o campanie publicitară pentru Lidl

Ștefan Floroaica și Sânziana Negru s-au trezit în centrul unei furtuni mediatice după o colaborare cu lanțul de supermarketuri Lidl. Aceștia au aruncat plasa cu produsele promovate la gunoi, stârnind un val de critici din partea internauților.

ADVERTISEMENT

Totul a început în cadrul festivalului Electric Castle, unde cei doi au realizat o campanie de promovare pentru Lidl. Ceea ce părea a fi o simplă acțiune de marketing s-a transformat rapid într-un scandal de proporții. Un alt creator de conținut a surprins momentul în care cuplul a aruncat la gunoi plasa cu produsele folosite în campanie și a povestit totul pe Tiktok.

Videoclipul s-a viralizat iar reacția publicului a fost imediată și intensă. Rețelele sociale au explodat cu mesaje dure la adresa celor doi. Iată câteva exemple, potrivit celor de la cancan.ro.

ADVERTISEMENT

„Faptul că ați ajuns să vedeți mâncarea ca recuzita pentru content arată cât de delulu sunteți, cât de dislocați de realitatea publicului vostru”.

„Să zici “ne câștigăm pâinea din asta” este atât de ironic. Sunteți niște paraziți ai societății. Nu aduceți absolut nicio valoare. Nu creați, nu construiți, doar vă puneți meclele narcisiste pe instagram și trăiți pentru like-uri”

ADVERTISEMENT

„Dacă gustai, nu-ți plăcea, aruncai, poate credeam. Ai aruncat mâncare BUNĂ, SIGILATĂ, de care orice alt om normal s-ar fi bucurat. Atât”

ADVERTISEMENT

„V-am văzut când ați făcut „cumpărăturile” la Lidl, pot confirma că acele produse au fost plimbate în plin soare după 8 seara maxim 30 de minute”

„Îmi pare rău, dar am văzut toată scena în realitate… poate la următoarea campanie înveți să minți mai bine”

Sânziana Negru și Ștefan Floroaica, în mijlocul unui scandal. Influencerița păstrează tăcerea

Alte acuzații au fost despre risipa alimentară și lipsa de empatie față de persoanele mai puțin privilegiate care ar fi putut beneficia de acele produse.

„La voluntari și la staff nici nu v-ați gândit. Nu doar festivalierii au nevoie de mâncare, ci și persoanele care stau ore-n șir în picioare, în soare și în ploaie. Puteați da plasa cuiva din staff, cuiva de la curățenie, ar fi știut cineva cum și cui să distribuie” a fost unul din comentarii.

Ștefan Floroaica a încercat să calmeze spiritele printr-o declarație publică în care și-a asumat responsabilitatea și și-a cerut scuze. Cu toate acestea, tăcerea Sânzianei Negru a alimentat și mai mult nemulțumirea fanilor, considerând a fi o lipsă de asumare.

„Să nu uiți să plângi la apologize video”, a comentat cineva.

„Săptămâna tomberoneză la Lidl”, a fost alt comentariu.

„1. Mașină gratis, 2. Cazare gratis, 3. Bilete la EC gratis, totul în viața ta este gratis sau primești bani în schimb și tot nerecunoscătoare ești. Alții strâng bani tot anul să meargă la EC și tu arunci produsele la gunoi direct. În capul tău probabil crezi că toți au venit pe moca la EC”, a scris altă persoană.

Incidentul a stârnit o discuție mai amplă despre responsabilitățile influencerilor în societatea actuală. Mulți internauți au observat că imaginea pe care o afișează influencerii e diferită de ce fac cu adevărat în viața de zi cu zi.

În timp ce controversa continuă, rămâne de văzut cum va afecta acest incident carierele celor doi. Cert este că acest caz a subliniat necesitatea unei transparențe în industria influencer marketing-ului.