Scandal la Administrația Domeniului Public Sector 1 acolo unde aproximativ 30 de oameni au luat cu asalt sediul pentru a-și plăti impozitele. Oamenii spun că au fost speriați de un mail primit de la ADP prin care erau anunțați că mai pot face lucrul acesta doar până pe 20 februarie.
Fără să țină cont de regulile de distanțare aplicate pe timp de pandemie, aceștia au cerut socoteală autorităților și mai ales au solicitat să fie lăsați să plătească.
Pentru că nu au reușit să intre în sediu, oamenii au stat, în cele din urmă, de vorbă cu un reprezentant al Administrației. Bărbatul le-a transmis că pot să își achite locul de parcare până pe data de 31 martie.
„Cu siguranță se va rezolva. Nu trebuie să mai veniți până aici. Contractul îl trimitem noi pe mail. Tot pe mail o să primiți și modalitatea de plată, dar după ce noi validăm documentele.
Noi le luăm, le verificăm să coincidă cu cele vechi, după care dumneavoastră o să primiți un mail cu o modalitate de plată. Imediat ce o să plătiți, se generează contractul și vine către dumneavoastră tot pe mail”, a transmis reprezentantul Administrației.
Și totuși, răspunsul acestuia nu a fost pe placul tuturor. Oamenii spun că sistemul are multe erori și nu reușesc să transmită toate documentele care sunt obligatorii pentru plata locului de parcare.
„Fiecare cetățean care are contract are posibilitatea reînnoirii contractului până pe data de 31 martie. Dacă un contract este în vigoare, de ce trebuie să stăm să ascultăm multe alte bârfe și surse?”, a mai continuat trimisul ADP Sector 1.
Atribuirea prin închiriere a unui loc de parcare de reședință se va face digital prin accesarea adresei electronice https://parcari.adp-sector1.ro/ a Sistemului Informatic pentru Parcările de Reședință (SIPR) pus la dispoziția cetățenilor de Administrația Domeniului Public Sector 1 sau la sediul ADP Sector 1 din B-dul Poligrafiei nr.4.
În perioada 01 februarie – 31 martie 2021 locuitorii Sectorului 1 pot solicita reînnoirea contractului de închiriere a unui loc de parcare de reședință prin intermediul platformei SIPR.
Cuantumul tarifului pentru utilizarea locurilor de parcare de reședință este de 83,95 lei/an. Formalitățile de reînnoire și achitare a tarifului de 83,95lei/an pentru contractul de închiriere loc parcare se pot face pe platforma SIPR în format electronic sau la sediul ADP Sector 1 cu card bancar sau numerar.
Contractul de utilizare a locului de parcare se emite după înregistrarea în sistem a plății taxei și este trimis pe adresa de poștă electronică a titularului.
Solicitările pentru locurile de parcare de reședință înregistrate electronic sau fizic la Registatura ADP Sector 1 începând cu data de 1 ianuarie 2021, vor fi luate în considerare după data de 10 mai, aceasta fiind perioada de redistribuire a locurilor de parcare de reședință rămase disponibile spre închiriere.
Sunt mai multe documente pe care trebuie să le trimiteți pe mail pentru a face plata locului de parcare. FANATIK îți prezintă seria de acte de care ai nevoie
• copie act de identitate;
• copie viză de flotant (dacă este cazul);
• copie certificat de înmatriculare al autoturismului cu ITP valabil;
• copie contract de leasing (dacă este cazul);
• copie contract de comodat (dacă este cazul);
• copie certificat de încadrare grad de handicap (dacă este cazul).
Procedurile de operare în SIPR pentru ocuparea prin închiriere a locurilor de parcare de reședință disponibile după data de 10 mai, vor fi comunicate pe pagina de facebook ADP Sector 1 și pe site-ul instituției: https://adp-sector1.ro/ și pe site-ul Primăriei Sectorului 1.
Până la ora publicării acestui material, în ciuda încercărilor FANATIK de a afla un punct de vedere al ADP Sector 1, apelurile noastre au rămas fără răspuns.