Yahoo, unul dintre cele mai cunoscute portaluri de conținut web, a făcut o schimbare majoră pentru țara noastră. Toți utilizatorii din România care au cont pe platformă vor fi afectați începând cu prima zi a lunii februarie.
Yahoo este unul dintre cele mai renumite portaluri web din întreaga lume. Cu sediul în Sunnyvale, California, este deținut de Verizon Communications, iar principalul lucru care îl face atât de celebru este motorul de căutare Yahoo Search.
Totuși, Yahoo pune la dispoziție o multitudine de alte servicii bazate pe un cont unic, precum Yahoo Directory, Yahoo Mail, Yahoo News, Yahoo Finance, Yahoo Groups, Yahoo Answers, Yahoo Maps și Yahoo Video.
De asemenea, în trecut, Yahoo punea la dispoziție utilizatorilor săi și chat-ul virtual în timp real Yahoo Messenger, însă acesta a fost închis pe 17 iulie 2018, la 20 de ani de la lansare.
Conform go4it.ro, portalul Yahoo a devenit disponibil în limba română în anul 2011. La acea vreme, platforma punea la dispoziție conținut: știri și articole, selectate de pe site-uri de la noi din țară și cuprindea mai multe secțiuni, printre care Yahoo Mail, Games, Groups și Meteo.
Acum, la 12 ani de la acel moment, Yahoo a anunțat o schimbare majoră în ceea ce privește site-ul din România. Astfel, începând cu data de 31 ianuarie 2023, pentru țara noastră s-a renunțat la conținut.
Pe scurt, utilizatorii nu mai au acces la articolele de presă ce acopereau o gamă largă de domenii, cum ar fi lifestyle, finanțe sau sport.
Schimbarea care îi afectează pe români a fost anunțată simplu, printr-un mesaj care îi înștiințează că aceasta a intrat în vigoare.
„Începând cu 31 ianuarie 2023, Yahoo România va înceta să publice conținut. Celelalte servicii, inclusiv Yahoo Mail și Yahoo Search nu vor fi afectate de aceste modificări. Vă mulțumim pentru sprijin și lectură”, este anunțul făcut de compania Yahoo.
Nu este singura singura schimbare făcută de companie în ultima vreme. În octombrie 2022, Yahoo a lansat o aplicație pentru e-mail-uri nouă și îmbunătățită, menită să reducă timpul de utilizare și să sporească productivitatea.
Versiunea actualizată a serviciului gestionează cu ușurință chitanțele digitale, cardurile cadou și abonamentele, permițând utilizatorilor să găsească mai rapid ceea ce au nevoie.