Lidl rămâne unul dintre cele mai apreciate supermarketuri din România, iar acum face un nou pas în față. A introdus în aplicație o funcție care îi scapă pe clienți de cozi și le oferă acces rapid la reduceri.
Lidl a introdus în aplicație funcția Click & Pick, care are scopul de a simplifica sesiunile de cumpărături. Astfel, clienții au posibilitatea de a-și rezerva online produsele favorite și de a le ridica apoi din magazin.
Campania Lidl legată de această funcționalitate este activă până pe 1 iunie 2025, în funcție de stocurile disponibile în fiecare magazin. De menționat este că retailerul a subliniat faptul că imaginile produselor din aplicație sunt cu titlu informativ și nu reprezintă angajamente contractuale.
Pentru a lua parte la campanie, clienții trebuie, în primul rând, să aibă aplicația mobilă, disponibilă gratuit în Google Play, App Store și AppGallery. Aceasta oferă acces la o secțiune specială Click & Pick, fiind necesar să selecteze și magazinul preferat.
Produsele rezervate pot fi ridicate exclusiv din magazinul selectat la confirmare, iar schimbarea acestuia este posibilă doar în aceeași zi în care a fost făcută rezervarea, notează romaniatv.net.
Cu noua funcție, clienții Lidl vor putea să-și termine cumpărăturile în doar patru pași simpli. Produsele se adaugă în coșul virtual, apoi comanda trebuie confirmată. Compania transmite că utilizatorii vor putea vedea în aplicație intervalul de ridicare a comenzilor, iar orice modificare sau anulare a unei rezervări va fi anunțată prin e-mail.
Odată ce rezervarea este confirmată, aplicația Lidl Plus le permite clienților să urmărească statusul comenzii. În momentul în care produsele sunt pregătite pentru ridicare, utilizatorul va primi o notificare.
Produsele rezervate se ridică direct din magazinele Lidl, pe baza confirmării afișate pe telefon sau a e-mailului primit. Plata se efectuează la casa de marcat, nefiind disponibilă opțiunea de plată online în avans.