La cei 21 de ani, Selly se bucură de faimă și o situație financiară prosperă. Tânărul vlogger, cu aproape 3, 2 milioane de abonați pe youtube, încearcă de ceva timp să fie mai cumpătat în ceea ce privește cheltuielile inutile.
Andrei Șelaru pe numele real aniversează un deceniu de activitate în online, iar odată cu trecerea anilor a constatat că brandurile nu sunt atât de importante.
Tânărul vlogger nu vrea să mai arunce foarte mulți bani pe haine de firmă foarte scumpe, ci să investească mai mult în clipurile de pe youtube și în ceea ce este mai relevant pentru el.
Selly își amintește cum în trecut avea senzația că impresionează prin modul cum se îmbracă. În prezent, nu mai simte nevoia să se afirme astfel.
” (…) Ulterior, când am mai crescut și am ajuns adolescent, a ajuns și la mine febra asta cu hainele de brand și de fiță, ceea ce a fost prost pentru mine, pentru că eu nu prea știu să mă îmbrac.
Și când am avut bani pe mână și am început să îmi iau haine super scumpe, nu mă îmbrăcam neapărat bine, pentru că nu le combinam bine. Poți să ai foarte mulți bani, haine extraordinar de scumpe, dacă n-ai stilul efectiv, să știi să le combini.
Mi-am spart banii pe țoale și pe lucrurile astea mult timp. Și acum o mai fac, dar atunci o făceam ca să arăt eu ceva.
Acum nu mă mai interesează, nu mai simt că am ceva de demonstrat prin modul în care mă îmbrac. Dar atunci când puneam pe mine un tricou Gucci, mergeam ca Giovanni Becali!”, a declarat vloggerul pentru Cancan.
Tot pentru sursa menționată, Selly a precizat că primul contract consistent din youtube i-a venit în 2017, an în care a primit în jur de 20.000-30.000 de euro.
Andrei Șelaru a mai mărturisit că încă din copilărie a fost pasionat de tot ce înseamnă tehnologie, dar și că pe atunci nu era interesat de branduri și lux.