Tim Burton, alias Shmee, cel mai cunoscut vlogger auto la ora actuală în întreaga lume, a vizitat România și s-a declarat fascinat de colecția de mașini a lui Ion Țiriac. ”Bine ai venit! Nu ştiu cine te-a pedepsit! Eu nu mai vreau mașini, îmi ajung!”, i-a spus Țiriac lui Burton.
Tim Burton, cunoscut sub numele Shmee, care are nu mai puțin de 2,5 milioane de urmăritori, a rămas impresionat de colacția de mașini a omului de afaceri Ion Țiriac. Din garajele de lux ale lui Țiriac nu lipsesc mașini de epocă, mașini sport și cele mai rafinate limuzine, fiecare cu istoria ei, în total 300 de unități.
”Bine ai venit! Nu ştiu cine te-a pedepsit! Eu nu mai vreau mașini, îmi ajung!”, a spus Ion Țiriac, pus pe glume, când l-a întâlnit pe Shmee, potivit as.ro. „Aş mai vrea un DB5, exact ăla al lui James Bond, dacă se poate”, s-a răzgândit apoi Țiriac.
„A fost incredibil să îl întâlnesc pe domnul Țiriac. El le oferă oamenilor o șansă incredibilă să vadă mașini la care doar visam. Pare din altă ligă faţă de toţi ceilalţi”, a spus Shmee, potrivit aceleiași surse.
Are peste două milioane de urmăritori pe Instagram și o mulțime de alții în alte părți, inclusiv pe celebrul său canal de YouTube. Tim Burton, cunoscut sub numele de Shmee (Shmee150) , este autoritatea supremă în materie de supermașini. Dar cum a devenit acest londonez pasionat de internet și cu un entuziasm contagios, unul dintre cei mai importanți influenceri din lumea auto?
„Totul a început în 2010, cu un videoclip obișnuit pe YouTube despre un Ferrari 458 Italia, un Lamborghini LP670-4 Superveloce… și 500 de abonați. Astăzi, pare simplu, dar am o echipă de nouă persoane care lucrează cu normă întreagă cu mine. Scopul meu este să împărtășesc entuziasmul care vine din faptul că sunt înconjurat de mașini incredibile”, explică Burton.
„Când îmi realizez videoclipurile, călătoresc mult și conduc o mulțime de mașini diferite”, a spus Shmee. În urmă cu cîțiva ani, a el a făcut un road trip de nouă zile în Balcani. „Am călătorit prin Croația, Bosnia și Muntenegru cu echipa mea, care a condus trei dintre mașinile mele: un McLaren, un Ferrari și un Porsche. A fost una dintre cele mai frumoase experiențe pe care le-am trăit până acum: un moment unic”.
Tim Burton a părăsit școala la 18 ani, după ce și-a luat bacalaureatul. A lucrat în domeniul electronicii înainte de a deveni instructor de schi în Noua Zeelandă. Când s-a întors în Marea Britanie, s-a angajat ca specialist IT la o firmă de consultanță în domeniul investițiilor din City of London, dar visul său era să trăiască din pasiunea sa: mașinile de lux.
Mulți oameni îl întreabă cum să achiziționeze mașini ca a lui, mai ales tinerii de pe rețelele de socializare. „Până la urmă, aceste mașini nu au un preț exagerat, depinde doar de cât de dedicat și entuziast ești. La fel ca în multe cariere, munca grea și dedicarea te vor duce în vârf”, este de obicei răspunsul său.
Marca privată a lui Tim Burton este cunoscută sub numele de Shmee150. Principalul obiectiv este să călătorească prin lume și să obțină cunoștințe vaste despre conținut din domeniul auto.
Shmee150 are un număr mare de urmăritori pe platformele de socializare cărora le place să cumpere mașini scumpe. Prin intermediul Shmee150, Tim Burton își împărtășește experiențele și oferă o opinie „sinceră și imparțială” despre mașini.
Unele dintre caracteristicile acoperite de acest brand sunt „stilul de viață” al supercar-urilor. Acesta definește experiența cu cele mai rafinate, luxoase și scumpe supermașini și mașini sport care pot fi găsite în întreaga lume și în garajul lui Tim Burton. Prin intermediul acestui canal, Tim le oferă urmăritorilor săi cunoștințe despre supercar-uri și mașini sport.