Nemţii au reacţionat după ce Halep a semnat cu Nike: “Un joc de noroc”

Irina Aldea   
in Simona Halep
13/02/2018, 18:37
Nemţii au reacţionat după ce Halep a semnat cu Nike: “Un joc de noroc”

După ce s-a despărţit de brandul nemţesc, fostul lider mondial are în sfârşit sponsor. Ea a intrat într-o companie selectă, din care fac parte Sharapova, Serena Williams, Nadal sau Federer. Germanii lasă de înţeles că Simona Halep le-a forţat mâna celor de la Adidas, motiv pentru care a participat la turneul de la Shenzen şi la Australian Open fără sponsor tehnic. Jurnaliştii germani au amintit şi de propunerea lui Vasile Dîncu, politicianul care venise săptămâna trecută cu iniţiativa ca fiecare român să doneze câte un euro pentru Simona Halep şi astfel România să devină sponsorul sportivei.

“Sportiva de 26 de ani a făcut un adevărat joc de noroc cu Adidas, dorind să obţină o sumă mai mare din sponsorizare. Nu s-a întâmplat aşa, iar la Australian Open a apărut fără sponsor. După patru ani de contract cu firma din Herzogenaurach, acum numărul doi mondial va fi îmbărcată de un alt brand celebru. Ea a semnat cu Nike şi va fi pentru prima oară îmbrăcată de noul sponsor la turneul de la Doha. Se pune astfel capăt şi propunerii unui politician din România, Vasile Dîncu, cel care săptămâna trecută voia ca fiecare fan al Simonei să doneze câte un euro pentru a o sponsoriza. O iniţiativă amuzantă, care nu ştim dacă a fost făcută drept o propunere serioasă”, notează spox.com/de.

Halep, emoţii mari pentru debutul în noul echipament

Finalista din acest an de la Melbourne a venit la întâlnirea cu presa de la Doha îmbrăcată într-un tricou verde cu însemnele marelui brand american, iar acest lucru a fost imediat sesizat pe reţelele de socializare de către jurnaliştii prezenţi. “A fost visul meu din copilărie să semnez cu Nike”, a declarat Simona Halep luând în considerare emoţiile pe care le va avea la primul meci oficial în noul echipament.

Simona Halep va primi aproximativ două milioane de dolari pe an din partea companiei americane care de acum îi asigură şi ţinutele de joc şi de antrenament. Sportiva în vârstă de 26 de ani câştiga din parteneriatul cu Adidas un milion de euro în fiecare an.

Ştirea MOMENTULUI

Găman, out de la FCSB? Reacţie incredibilă spre bancă: “Vedeţi? Vă bate Dumnezeu”