Simulare Bacalaureat 2023 subiecte la matematică. Ce le-a picat elevilor / A fost publicat și baremul. Update

Simulare Bacalaureat 2023. FANATIK vă prezintă ce subiecte au primit elevii la proba scrisă de matematică pe 28 martie, în a doua zi de probe.
28.03.2023 | 15:24
Simulare Bacalaureat 2023 subiecte la matematica Ce lea picat elevilor  A fost publicat si baremul Update
Simulare Bacalaureat 2023 subiecte la matematică. Foto: Hepta
28-03-2023
12:26

Au fost publicate toate subiectele și baremele

28-03-2023
09:45

Subiectul la matematică - profilul pedagogic

Au apărut primele subiecte primite de elevi astăzi, fiind vorba de cel primit de elevii de la specializarea pedagogic.

Subiect la matematică - pedagogic
Subiect la matematică – pedagogic

Simulare Bacalaureat 2023. Ce subiecte au picat la matematică. Marți, 28 martie, elevii claselor a XII-a şi a XIII-a susţin proba scrisă la matematică. Simularea continuă marți cu proba la matematică, proba obligatorie a profilului real.

Simulare Bacalaureat 2023. Ce subiecte au avut de rezolvat elevii la matematică

Simularea acestui examen va începe la ora 09.00, când subiectele la matematică vor fi distribuite elevilor. De reținut că elevii au la dispoziție trei ore pentru rezolvarea subiectelor la matematică. Aceste examene sunt susținute la o săptămână distanță de cele de la Evaluarea Națională. Sute de mii de elevi din românia susțin aceste examene de simulare pentru Bacalaureat 2023, în așteptarea adevăratului examen din vară. Dacă luni a fost ziua dedicată limbii române, marți totul e despre matematică.

În condițiile în care nu va exista nicio presiune, notele obținute la examen nefiind trecute în catalog, elevii pot considera simularea mai degrabă un antrenament în care să se obișnuiască cu ce înseamnă de fapt examenul complicat al Bacalaureatului.

Totuși, ”în situațiile excepționale în care se dorește consemnarea notelor în catalog, acest lucru se poate face în baza unei cereri scrise depuse de cei interesați”, lucru confirmat edu.ro. Ministerul Educației a publicat, ca în fiecare an, un ghid prin care elevilor li se explică ce trebuie să facă în timpul probelor.

Așadar, accesul în sala de curs se face la 8:30, iar probele debutează la ora 9:00, după ce vor fi distribuite subiectele. Subiectele sunt redactate sub forma unor broșuri care se tipăresc față-verso. Programa aprobată prin OMEN nr. 4923/2013, fără conținut exceptat, e valabilă pentru aceste examene.

La fel ca și în fiecare zi specială când au loc astfel de examene, subiectele și baremele de la simularea probelor scrise ale examenului național de bacalaureat 2023 vor fi disponibile după ora 15:00. Afişarea acestora se va face pe site-ul subiecte.edu.ro, dar şi pe FANATIK.

Ce subiecte au avut de rezolvat elevii de clasa a XII-a în 2022 la proba de matematică a Bacalaureatului? Au fost de fapt mai multe variante, cum ar fi varianta pentru MATE INFO, cea pentru ȘTIINȚELE NATURII, cea pentru profilul TEHNOLOGIC sau PEDAGOGIC.

Testarea probelor pentru simularea Bacalaureatului a debutat luni, 27 martie, cu proba scrisă pentru limba și literatura română. Dacă astăzi e ziua pentru matematică (proba obligatorie a profilului), 29 martie va fi proba la alegere, iar pe 30 martie proba pentru literatura maternă. Rezultatele vor fi afișate pe 6 aprilie 2023.

Lista completă a probelor scrise pentru care se susține examenul sunt limba şi literatura română, limba şi literatura maternă, matematică, istorie, fizică, chimie, biologie, informatică, geografie, logică, argumentare şi comunicare, psihologie, economie, sociologie, filosofie. Examenul propriu zis de Bacalaureat va avea loc în perioada 14-21 iunie 2023.